Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heia alle sammen. Lurte på om noen kunne hjelpe meg med et lite problem.. Kjører Vista 64-bit, og "HTC sync" byr på problemer, hver gang jeg da prøver å "browse/åpne" filer i et hvilket som helst program (altså "fil->åpne") så får jeg en stackhash error, og windows explorer "har sluttet å virke". Er det noe som har et forslag til hvordan jeg kan løse dette?

Lenke til kommentar
Hei har et spørsmål. Kan det settes på kode for å lese meldinger eller i det heletatt komme inn på menyen, slik som på iPhone?

 

Usikker på hvordan dette fungerer på iPhone, men du kan sette unlock pattern under "security" i settings slik at du må kunne mønsteret for å slå av tastelås.

Oki høres ut som tilsvarende. Takker for svar.

Lenke til kommentar

Jeg har knapt testa høyttaleren på 5800 ettersom jeg kun har prøvd denne i butikken, men ved avspilling av lyd så opplever jeg Heroen sin som klar og med et akseptabelt volum. F. eks har jeg benyttet meg av denne mens jeg har spilt på telefonen og hørt på musikk via høyttaleren samtidig uten at lyden ble ubehagelig i lengden.

Lenke til kommentar
Jeg har knapt testa høyttaleren på 5800 ettersom jeg kun har prøvd denne i butikken, men ved avspilling av lyd så opplever jeg Heroen sin som klar og med et akseptabelt volum. F. eks har jeg benyttet meg av denne mens jeg har spilt på telefonen og hørt på musikk via høyttaleren samtidig uten at lyden ble ubehagelig i lengden.

Oki for jeg har efaring med 1ste generasjon iPhone. Jeg opplevde at lyden var veldig lav og den greide ikke å skape noe fyldig lyd. Blitt overasket av hvor bra lyd det er på 5800 broren min kjøpte nylig, er ikke sikker men har 5800 stereo?.

Endret av Tripod
Lenke til kommentar

Virker ikke som det har noe å si om det er engelsk eller norsk versjon så lenge du oppdaterer ROM'en. Dette høyst profesjonelle svaret fikk jeg fra HTC i alle fall:

Kjære HTC kunde,

Takk for din henvendelse.

Egentlig er d ingen forskjell mellom den engelsk og norsk versjon av Hero fordi du kan oppgradere den engelsk versjon til norsk via WWW.HTC.COM.

Omgående Windows 7.....siden d er ikke lansert offisiellt kan vi ikke gi support til d enda.

Du kan også kontakte Htc brukerstøtte på telefon 800 11576 for hjelp videre.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt begge telefonene, og kan si at selv om det er en merkbart bedre skjerm på Galaxy, så overdriver det bildet litt i forhold til virkeligheten.

 

Når det er sagt, hva jeg er mest imponert over er hvor svart det svarte på Galaxy's skjerm faktisk er, helt utrolig, gleder meg til TV'er kommer med slik teknologi.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Lysstyrken er en ting, men når man med vilje tar bildet i vinkel for å gjøre Hero mørkere blir det litt feil.

 

Skrev virkelig HTC support ordet det med kun bokstaven d? Det skakke verra mulig!

Ja, det der er copy/paste fra HTC. I tillegg skriver han "Omgående Windows 7".. Hva betyr det? Lurer på hvor mange 13-åringer de har ansatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...