Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huh. Når jeg tenker meg om, bruker jeg taskkiller rett som det er. :p Skulle ønske gratisversjonen lot deg ignorere mer enn to programmer. Tror likevel ikke dette er problemet mitt, da jeg også har opplevd det tredje alternativet flere ganger... Irriterende!

Hvorfor bruker folk Taskiller? Jeg bruker Cleanoid, den er gratis og lar meg velge hva jeg vil ignorere. Men, for å være ærlig bruker jeg nesten aldri dette lenger etter at jeg byttet til ModaCo-romen ...

Jeg kjørte jo telefonen i 400 timer uten å drepe en eneste task. Kollegaen min har passert 500 timer nå. Å drepe prosesser er totalt unødvendig.

 

Går det an å stille ringevolum forskjellig fra alarmvolum? Er av den typen person som lar telefonen vibrere på dagtid, og er fort gjort å glemme å skru på ringevolum på natten. Er dessuten drittkjipt å bli vekket av telefoner midt på natten.

 

Gå inn dit du velger ringetone og trykk så på volumknappene :-)

Lenke til kommentar
Bruker du taskiller eller lignende? ;)

 

Nei, jeg gjør ikke det. Jeg har ikke problemet heller.

Men det virker som om det er tre versjoner av problemet:

1. De som ikke har skrudd på volum på alarmklokka

2. De som bruker taskkiller og dreper klokke/alarmprosessen

3. De som har ei klokke som slutter å oppdatere seg etter noen timer i standby som først oppdaterer seg når du skrur på skjermen igjen.

 

Edit: fjerne litt sitering

 

Går det an å stille ringevolum forskjellig fra alarmvolum? Er av den typen person som lar telefonen vibrere på dagtid, og er fort gjort å glemme å skru på ringevolum på natten. Er dessuten drittkjipt å bli vekket av telefoner midt på natten.

Bruk Locale. Det programmet skifter ringevolum for deg. :)

 

____________________________

 

Får man tethering med den nye offisielle ROMen?

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar
Trenger å "jøsse" til meg. Hvis du hadde giddi å gjort litt mer resarch før du forsøker deg på spydigheter så hadde du også fått med deg at denne shake dritten av en software ikke er stabil og funker dårlig. Har seff testa programmet selv og har samme erfaring som mange andre har med denne Shake Awake...

Du spør etter alternativer og du får dem. Her bruker jeg tid på å forsøke å hjelpe andre, du bidrar med syting, klaging og nå kjefting på en så forsøker å hjelpe!

Du nevner ikke med et eneste ord hvilke tiltak du har forsøkt så det er ikke min feil at du alt har funnet og forkastet shake awake, det er heller ikke min plikt eller mitt ønske å gjøre grundig research før hvert eneste posting her. Det er tross alt ikke jeg som har et "stort" problem her, det er deg.

La oss si det slik at det du fortjener å bli fortalt vil bli slettet med en gang.

Jeg er fortsatt irritert over at Android utviklerne ikke har skjønt at det er viktig å fokusere på telefonegenskapene til en enhet som faktisk først og fremst skal brukes som en mobiltelefon eller har jeg missforstått noe her?

Det er jo akkurat det de gjør! De sørger for at du får snakke i telefonen uten at den gjør all verdens rare ting pga kinnet ditt.

Og selvom man digger denne Hero telefonen, så er det lov å innrømme svakheter med den også.

Jeg vet vel godt at telefonen har feil, jeg begriper meg bare ikke på folk som går løs på andre fordi de ikke liker telefonen. Blir som å gå etter mannen i stedet for ballen. Gir vanligvis rødt kort btw.

Rent ut komisk blir det jo når man nærmest tilter over en relativt fornuftig funksjon. Jeg vil ikke ha en kapasativ skjerm i live mens telefonen ligger inntil ansiktet, at jeg også sparer strøm er jo bare en ekstra bonus. Det er tross alt bare å tappe volumknappen så kommer skjermen til live når som helst under samtalen. Da kan jeg leve med at den har slått av G-måleren slik at Shake Awake ikke fungerer optimalt.

Så kom bare from med svakhetene men slutt å kjefte på folk som bare forsøker å hjelpe på tross av hva du ønsker å oppnå ikke virker mye logisk.

Endret av Babelfisken
Lenke til kommentar
Trenger å "jøsse" til meg. Hvis du hadde giddi å gjort litt mer resarch før du forsøker deg på spydigheter så hadde du også fått med deg at denne shake dritten av en software ikke er stabil og funker dårlig. Har seff testa programmet selv og har samme erfaring som mange andre har med denne Shake Awake...

Du spør etter alternativer og du får dem. Her bruker jeg tid på å forsøke å hjelpe andre, du bidrar med syting, klaging og nå kjefting på en så forsøker å hjelpe!

Du nevner ikke med et eneste ord hvilke tiltak du har forsøkt så det er ikke min feil at du alt har funnet og forkastet shake awake, det er heller ikke min plikt eller mitt ønske å gjøre grundig research før hvert eneste posting her. Det er tross alt ikke jeg som har et "stort" problem her, det er deg.

La oss si det slik at det du fortjener å bli fortalt vil bli slettet med en gang.

Jeg er fortsatt irritert over at Android utviklerne ikke har skjønt at det er viktig å fokusere på telefonegenskapene til en enhet som faktisk først og fremst skal brukes som en mobiltelefon eller har jeg missforstått noe her?

Det er jo akkurat det de gjør! De sørger for at du får snakke i telefonen uten at den gjør all verdens rare ting pga kinnet ditt.

Og selvom man digger denne Hero telefonen, så er det lov å innrømme svakheter med den også.

Jeg vet vel godt at telefonen har feil, jeg begriper meg bare ikke på folk som går løs på andre fordi de ikke liker telefonen. Blir som å gå etter mannen i stedet for ballen. Gir vanligvis rødt kort btw.

Rent ut komisk blir det jo når man nærmest tilter over en relativt fornuftig funksjon. Jeg vil ikke ha en kapasativ skjerm i live mens telefonen ligger inntil ansiktet, at jeg også sparer strøm er jo bare en ekstra bonus. Det er tross alt bare å tappe volumknappen så kommer skjermen til live når som helst under samtalen. Da kan jeg leve med at den har slått av G-måleren slik at Shake Awake ikke fungerer optimalt.

Så kom bare from med svakhetene men slutt å kjefte på folk som bare forsøker å hjelpe på tross av hva du ønsker å oppnå ikke virker mye logisk.

 

 

Nå var det faktisk du som begynte med spydigheter. Eneste jeg sa var at jeg var irritert over denne svakheten. Det er ikke syting og klaging. Foreslår at du bruker en litt annen tilnærming enn den du forsøkte deg på ved første forsøk.

 

Du sier jo selv i det første liksom forsøket på å hjelpe at jeg burde gjøre mer research, men i det andre svaret ditt skal man ikke gjøre noe research fordi det er ingens plikt. Herregud, er det mulig å være så selvmotsigende???

 

Jeg har ikke angrepet eller kjeftet på noen jeg annet enn deg og ditt møkkasvar hvor du lirer av deg spydigheter fordi du ikke takler at noen mener telefonen har svakheter. Jeg mener fortsatt at dette med at skjermen blir svart under samtale er en svakhet og irriterer meg grønn over det. Ingenting du får gjort med det og du må gjerne like at telefonen oppfører seg slik, jeg blir ikke irritert over det. Men slike svar som du gir til folk som du liksom skal hjelpe, bidrar bare til å forsurne "stemningen" her på forumet.

 

Foreslår at hvis du ikke vet svaret, la være å svare eller hjelpe som du kaller det.

Lenke til kommentar
Finner ikke copilot i market jeg. Utrolig kjedelig:|

Du må enten ha market enabler. Eller så må du finne det via mindre lovlige sider på nettet.

 

Fikk endelig til wifi-tether. Endelig mobiltbredbånd på laptop :)

1.2 mbit ned og 390 ut. Greit nok det.

 

Hvordan fikk du det til?? Har jaggu ikke fått det til ennå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...