Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Finnes det noen mulighet til å rydde opp i menyen? Nå har det blitt veldig rotete etter å ha lasta ned en del programmer og masse spill.

 

 

 

Du kan downloade en applikation der laver faner på de enkelte skrivebordssider , hvor du igen kan opdele og kategorisere alle dine mange programmer m.m. således at alt fremstår

overskuligt og enklet, selvom din Htc Hero skulle være blevet godt overlæsset.

 

Programmet/app til laver faner hedder aLauncher Dock

 

 

På dine skriveborde eller faner kan du derefter oprette genveje til absolut alt det

der findes på din HTC Hero ; quckcall, foretrukne programmer, specielle

setting du bruger ofte, m.m.- kun din fantasi sætter grænser

 

programmet til at lave genveje til alt hedder passende Any Cut, emoimcool0510035.png

Endret av Ejensen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drevet og surfet litt idag på jobb via den medfølgende nettleseren. Alt funket som bare det, med ett kjedelig unntak, alle Forum tilknyttet Diskusjon.no.

 

Får opp en lang feilmelding med bla , doctype wml public wapforum/dtd wml 1.1 os osv samt denne på slutten ;Your request for a service could not be fulfilled, lease try again or contact your operator if the problem persist.

 

Ellers så fungerte alt jeg kom over av nettsider og fora upåklagelig.

 

Ett par spørsmål, Hvilken av Last fm scrobblerene er anbefalt?

Lenke til kommentar
Det samme skjer hos meg, det er registrert en bugrapport på dette hos de som utvikler market enabler og de har laget en experimentell fiks på dette. Dog er den ikke tilgjenglig enda med mindre man laster ned all kildekoden fra versjonskontrollsystemet og kompilerer programmet selv.

 

Så vidt jeg forsto skjer problemet når market enabler prøver å drepe market applikasjonen. Kommandoen 'ps' har tydeligvis endret format i modaco rom'en, det fører til at grep|tr|cut kommandosekvensen henter ut feil kolonne fra PS listinga og ender opp med å drepe prosessen med ID 1 (som på unix systemer da vil være init). Dette fører til at hele mobilen restarter.

 

Vet du noe om når en offisiell release kommer?

Lenke til kommentar
Vet du noe om når en offisiell release kommer?

 

Nei, ikke annet enn at de sier de er veldig opptatt med andre prosjekter akkurat nå. :hrm:

 

Jeg fikk forresten market enabler til å virke igjen i dag. Om det var tilfeldig eller ei vet jeg ikke. De første gangene jeg brukte market enabler svarte jeg på accept for å gi programmet root tilgang. Så tok jeg en gang og svarte Always allow eller noe sånt og det var etter det problemene begynte.

Så for å teste åpnet jeg su programmet modaco rom'en hadde inkludert. Der var det ikke stort å trykke på, men jeg trykket nå på den ene tingen jeg så der. Det jeg fikk opp da var en svart skjerm. Men når jeg nå startet Market Enabler igjen ble jeg spurt om jeg ville tillate at programmet kjørte som root, og når jeg trykket allow virket ting igjen på magisk vis.

Om dette vil virke for andre vet jeg ikke, men jeg fikk i hvertfall kjøpt CoPilot i dag :-)

Lenke til kommentar
har nettopp henta min hero, dritkul tlf ass. men har tele2 sherrif og det kommer opp roaming symbolet øverst i heroen, skal det altid gjøre det? står at den er koblet til tele2/netcom så....

 

takker for svar på forhånd:)

Du vil få roaming så lenge ikke tele2 har egne basestasjoner.

 

 

så da er det altså ingen ekstra kostnader når roaming er på i norge, ved bruk av 3g eller datatrafikk?

Lenke til kommentar

Da var jeg i gang som Hero eier.

Gud bedre å mye småflikk man kan/må gjøre for å få dette opp å gå.

Har i hvertfall fått satt inn språkpakka for norsk, og da er man godt i gang.

Er ikke helt sikker på hvor amentio fikk tak i heroene sine, men helt klart Polen/Romania/Tsjekko et sted :-)

Vi får se hvordan dette går seg til..

Lenke til kommentar
hehe, på Elkjøp selger de norske versjonen :)

Vil det si at man da har innebygget norsk tastatur/ordliste? Om ja: Vil dette komme i en firmware oppdatering til de som har engelsk versjon?

 

 

Finnes det noen mulighet til å rydde opp i menyen? Nå har det blitt veldig rotete etter å ha lasta ned en del programmer og masse spill.

 

 

 

Du kan downloade en applikation der laver faner på de enkelte skrivebordssider , *sniiiiip*

Nydelig. Skal ta en titt på disse

Dette er nå gjort og jeg kan bekrefte at det fungerer flott. Kjapt og oversiktelig, akkurat som jeg ville ha det (selv om jeg fortsatt savner en mulighet til å rydde opp i menyen, til tross for at den nå er litt overflødig/lite brukt. Hater rot :) ). Jeg betalte til og med hele 12,- for å få fullversjonen (det er begrensning i hvor mange snarveier du kan ha i Lite versjonen.

 

 

 

Da jeg brukte det engelske tastaturet så kom det "Word added" (el) når jeg skrev et ord som ordlista ikke kjente igjen. Skjer det samme på den norske bare at det ikke kommer opp noen melding?

Lenke til kommentar

Sikkert vært sagt ørtiogførti ganger, men har slitt litt med denne østeuropeiske modellen til amentio.(kom dog med nyeste firmware)

Har funnet en grei løsning for norsk keyboard og ordbok.

På market finner man scandinavian keyboard og norwegian dictionary. Kjapt å installere.

Snart helt norsk telefon :-)

Kan nesten anbefale til mor mi nå..

Lenke til kommentar
Noen som veit om en vekkerklokke lik denne ??

 

Finner den ikke på marked så da må jeg finne en annen :/

 

Hvorfor kan jeg aldri kjøpe en applikasjon? Bare laste ned de som er gratis? finner ALDRI det alternativet som koster penger når jeg søker.

 

"Rise&shine" finnes på Market. Den har quiz og mattefunksjon. Skulle tro lydene var hentet fra helvete da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...