Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Hentet telefonen på posten idag, lekt litt med den, veldig uvant i forhold til Windows Mobile, men du verden jeg kan lære meg å like dette. HERLIG respons i forhold til windows Mobile.

 

Bare å vente på 16 GB kortet mitt fra CDON så skal markedsplassen få kjørt seg:-)

Grattis med helten din ! :) Bare synd at applikasjoner lagres på intern minnekort og ikke din nye 16gb brikke :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hentet telefonen på posten idag, lekt litt med den, veldig uvant i forhold til Windows Mobile, men du verden jeg kan lære meg å like dette. HERLIG respons i forhold til windows Mobile.

 

Bare å vente på 16 GB kortet mitt fra CDON så skal markedsplassen få kjørt seg:-)

Grattis med helten din ! :) Bare synd at applikasjoner lagres på intern minnekort og ikke din nye 16gb brikke :p

 

Roota telefon og apps2sd ;)

 

Modacoromen gjør det automatisk om minnekortet er partisjonert.

 

Fordel: wipe/flashing og programmene er fremdeles der :)

Lenke til kommentar

Er strålende fornøyd med min Hero, men har ett problem.

 

Har 301 kontakter på simkort og ønsker å importere disse til tlf.

Går på meny-personer-import-telefon

 

Tlf importerer 4-5 kontakter og går ut av importbildet. Må da gå inn å starte prosessen på nytt. Det samme skjer gang på gang.

 

Noen med tips eller lignende erfaringer?

 

PS: Har siste rom lastet ned og installert fra htc.no

Lenke til kommentar

Trodde dette med garanti på pixelfeil var produsentavhengig og ikke forhandleravhengig, altså at det skulle være samme om du kjøper på elkjøp eller annet sted. Vet at Samsung (og sikkert andre) har/hadde en garanti der du fikk ny TV ved bare en død pixel, men det er såvidt jeg vet ikke uvanlig at man må ha flere døde pixler før det blir en garantisak.

 

Det ble mye tro her ;) Så hvis noen kan bekrefte/avkrefte hadde det vært fint. Er jo greit å vite hvordan disse reglene er

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...