Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

tatt fra chess.no

 

totalpriser for et år:

HTC hero white med abb; 4236,- (Minste totalpris telefon inkl faste avgifter første år)

HTC hero white uten abb: 4799,- (+ evt det abb du har)

 

benyttet meg selv av dette tidligere i dag. de fleste av abb.valgene krever et minstebeløp i mnd, men ett, "ChessXtra - nedbetaling kr 149" har ikke det, så da kan simkortet som medfølger bare ligge i skuffen :). må riktignok betale 249kr ekstra for simkortet. Men som student så har jeg bedre råd til å legge ut 2200 nå og 149 i mnd for totalsum med simkort og porto ca 4300 på ett år.

bestilte og et 8GB class6 minnekort hos cdon til 199 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
oppdateringen kommet uten at jeg har fått det med meg?

Ikke den offisielle.

 

Hjelp...wifi fungerer ikke.

Jeg kommer ikke på net med wifi, selv om jeg er connected til mitt trådløsenettverk og har bra signaler på telefonen, dette fungerte bra før jeg la inn mcdo rommen. Hvis jeg slår på 3g`n så kommer jeg på nett med telefonen...merklig..Mener nå nettleseren på telefonen, hvis noen skulle rlure på det:)

Er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet, jeg bruker telefonen mye til å surfe på nett med.

Ingen som har hatt dette problemet?

Jeg hadde det, men etter å ha restartet telefonen var det som før igjen. :)

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar
oppdateringen kommet uten at jeg har fått det med meg?

Ikke den offisielle.

 

Hjelp...wifi fungerer ikke.

Jeg kommer ikke på net med wifi, selv om jeg er connected til mitt trådløsenettverk og har bra signaler på telefonen, dette fungerte bra før jeg la inn mcdo rommen. Hvis jeg slår på 3g`n så kommer jeg på nett med telefonen...merklig..Mener nå nettleseren på telefonen, hvis noen skulle rlure på det:)

Er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet, jeg bruker telefonen mye til å surfe på nett med.

Ingen som har hatt dette problemet?

Jeg hadde det, men etter å ha restartet telefonen var det som før igjen. :)

Slå den av og på igjen, er det du mener? eller booten den på nytt?

Lenke til kommentar
oppdateringen kommet uten at jeg har fått det med meg?

Ikke den offisielle.

 

Hjelp...wifi fungerer ikke.

Jeg kommer ikke på net med wifi, selv om jeg er connected til mitt trådløsenettverk og har bra signaler på telefonen, dette fungerte bra før jeg la inn mcdo rommen. Hvis jeg slår på 3g`n så kommer jeg på nett med telefonen...merklig..Mener nå nettleseren på telefonen, hvis noen skulle rlure på det:)

Er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet, jeg bruker telefonen mye til å surfe på nett med.

Ingen som har hatt dette problemet?

Jeg hadde det, men etter å ha restartet telefonen var det som før igjen. :)

 

Slå den av og på igjen, er det du mener? eller booten den på nytt?

Slå av og på. ikke mer enn det. :)

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar

Jeg skulle til å installere et ad hoc-nettverk: er det slik at jeg ikke kan ha forbindelse til routeren trådløst mens jeg har et ad hoc-nettverk oppe?

 

Neste: hvordan fikser jeg det slik at telefonen sorterer kontakter på fornavn etternavn? Flesteparten av mine kontakter er fra SIM-kortet og det er irriterende å søke på det siste navnet når mange av navnene er av "Line S"-typen.

Lenke til kommentar
Forresten, er det enda ikke et fullverdig qwerty tastatur hvor æ ø og å er inkludert, slik at man slipper å holde inne "a" og "o" ?

 

Du trenger ikke holde inne a eller o, installer norsk ordbok, så kommer de opp når du skriver ordet.

Hvis du vil skrive "Såpe", skriver du bare "Sape", så kommer såpe opp som første forslag.

Lenke til kommentar
Forresten, er det enda ikke et fullverdig qwerty tastatur hvor æ ø og å er inkludert, slik at man slipper å holde inne "a" og "o" ?

 

Du trenger ikke holde inne a eller o, installer norsk ordbok, så kommer de opp når du skriver ordet.

Hvis du vil skrive "Såpe", skriver du bare "Sape", så kommer såpe opp som første forslag.

Eller installer Scandinavian Keyboard.

Lenke til kommentar
Har du en trådløs router? Da høres det ikke umiddelbart ut som du trenger å sette opp et ad-hoc nettverk?

 

Routeren er fullstendig håpløs med Hero'en. Får signal men ikke noe internett. Som bonus vil ikke min egen DIR-655 koble seg på nettet.

 

I tillegg: wpa_supplicant.conf klarer ikke ADB å finne på telefonen... Legger inn modaco 2.2 nå og håper jeg klarer å finne filen.

 

Har du noen erfaring med kontaktlisten? Min liste liker å lage et helvete for meg: finner ikke personer jeg vet jeg ligger inne, Viser bare siste navnet ved masse innkommende meldinger/ samtaler. Jeg lastet all opp mot google via contactsync

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg får overført sms, samtaleoversikt fra min tidligere WM telefon?

 

Edit: må lese skikelig først....

 

Windows Mobile SMS Migrator er et eget program til Android

 

Samtaleoversikt er verre tror jeg. Kan eventuelt manuelt legge dem inn i sqlite3 databasen på Hero, men aner ikke hvordan man skulle få eksportert historikken fra WM.

Endret av Igniztion
Lenke til kommentar
Hjelp...wifi fungerer ikke.

Jeg kommer ikke på net med wifi, selv om jeg er connected til mitt trådløsenettverk og har bra signaler på telefonen, dette fungerte bra før jeg la inn mcdo rommen. Hvis jeg slår på 3g`n så kommer jeg på nett med telefonen...merklig..Mener nå nettleseren på telefonen, hvis noen skulle rlure på det:)

Er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet, jeg bruker telefonen mye til å surfe på nett med.

Ingen som har hatt dette problemet?

 

Sikker på at det ikke er routeren som er problemet? Jeg opplever stadig at jeg har fullt signal men at den blokkerer trafikken mot nettet slik at jeg må restarte den for å få ting i gang igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...