Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Noen som har hørt noe nytt om HTC hero Rom update? Skulle ha kommer for over 2 uker siden.

 

4. september er ikke over to uker siden..

 

Men nei, det er intet nytt om denne.

Men det føles veldig lenge siden, hehe. Har veldig lyst på den oppdateringen selv.

Men blir vel til at jeg må ty til Modaco sin versjon. Den høres ganske fantastisk ut etter hva jeg har lest. Syns det bare er litt skummelt å tukle med den nye mobilen slik. Men igjen, det virker som om det funker fantastisk for de fleste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et problem med telefonen og det er at det kommer opp en feilmelding støtt og stadig:(

Feil meldingen lyder slik:

 

Sorry

The process android.process.

acore has stopped unexpectedly.

Please try again

 

Så må jeg trykke force close for å få vekk vinduet.

 

Noen som vet hva dette er og hvordan jen kan få det vekk.

F..n, trur det har noe med google kontaktene å gjøre. Får denne feilmeldingen når telefonen prøver å syncke med gmail. kan ikke slette dem fra telefonen heller, siden alle kontaktene mine har blit borte fra gmail også...HJELP!!

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar

Oppdaterte selv igår, jeg brukte riktig nok ikke modacos custom, men jeg brukte den umodifiserte med ny radio. Ble en helt annen telefon!

 

Jeg har ikke hatt noe tull med min tidligere, eneste jeg har å klage på er en ussel liten død pixel jeg ikke får gjort noe med :p

Legger dog aldri merke til den utenom på helt svart skjerm.

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg kontakter som ligger på telefonen over til google kontakter?

Noen som vet hvordan jeg får dem fra google til simkortet eller telefonen igjen?

 

Contactsync fra market, omgjør phone kontakter til google kontakter.

 

Evt bruk vCardIO til å eksportere dem til en fil du så importerer i google contacts på gmailen din. Sync så ned til telefon igjen.

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg kontakter som ligger på telefonen over til google kontakter?

Noen som vet hvordan jeg får dem fra google til simkortet eller telefonen igjen?

 

Contactsync fra market, omgjør phone kontakter til google kontakter.

 

Evt bruk vCardIO til å eksportere dem til en fil du så importerer i google contacts på gmailen din. Sync så ned til telefon igjen.

Det var Contactsync som ødela hele morroa:(

 

Hvordan får jeg kontakter som ligger på telefonen over til google kontakter?

Noen som vet hvordan jeg får dem fra google til simkortet eller telefonen igjen?

 

Contactsync fra market, omgjør phone kontakter til google kontakter.

 

Evt bruk vCardIO til å eksportere dem til en fil du så importerer i google contacts på gmailen din. Sync så ned til telefon igjen.

Det var Contactsync som ødela hele morroa:(

Vel, får legge inn backupen igjen da..arg..da må jeg legge inn den nye rommen igjen..phuu

Lenke til kommentar
Det var Contactsync som ødela hele morroa:(

Contactsync ga meg samme feilmelding som du nå får, og ødela mulighetene for å synce fra telefon til gmail (ikke omvendt, merkelig nok).

 

Løsningen jeg brukte: Last ned VCard IO gratis fra Market -> ta backup med VCard IO -> hent ut backupen fra telefonens minnekort -> last backupen inn i Gmail -> slett alle kontakter på telefonen -> sync igjen -> Voila!

Endret av Ambrosio
Lenke til kommentar
Det var Contactsync som ødela hele morroa:(

Contactsync ga meg samme feilmelding som du nå får, og ødela mulighetene for å synce fra telefon til gmail (ikke omvendt, merkelig nok).

 

Løsningen jeg brukte: Last ned VCard IO gratis fra Market -> ta backup med VCard IO -> hent ut backupen fra telefonens minnekort -> last backupen inn i Gmail -> slett alle kontakter på telefonen -> sync igjen -> Voila!

 

 

Jepp, var jo det jeg nevnte som evt i svaret.. :p

Jeg også øla alt med contactsync og måtte bruke vcardio->google contacts->hero.

Lenke til kommentar
bruker dere exchange server til å synck med google da.

 

Naa..

 

Jeg gikk fra Nokia'n min via Outlook '07 til Hero, ødela alt med ContactSync, reddet alt med vCardIO, importerte alt til Gmail-kontoen (Google Contacts) min fra vCardIO sin backupfil, redigerte dem online. Deretter tok jeg en Factory reset av Hero'n siden det passet seg.

Da synkroniserte den alt når jeg gikk igjennom setup-sakene. Etter det har synkronisering begge veier funket utmerket.

 

Slette kontaktlista og cache til gmail-sync-sakene under Programs. Så synce kontaktene ned fra Google kontoen, burde vel også funke..

Lenke til kommentar
Jeg lurer på noe mer, og kanskje dere har svaret på dette også.... Tilgi min uvitenhet.... Det som jeg synes er så ok med iTunes, er jo synkroniseringen, men kanskje mest av alt all musikken, lydbøkene og podcaster som er tilgjengelig.

 

Finnes det andre steder på nettet med like godt utvalg? Og hvor det er like billig og lett å overføre filene til Hero, som det er fra iTunes til iPhone?

 

Når det gjelder synkronisering så er J River Media Center 14 vel så enkel og automatisk å bruke. Det er dessuten en av verdens beste mediaavspillere og mediabibliotek. Jeg overdriver ikke! Har testet sikkert 15 forskjellige Media Sentre og musikkspillere.

 

Kom dere bort fra bloated og ubrukelige iTunes. Jo før jo bedre. Det ENESTE som er bra med iTunes er online butikkene og integrasjonen med iPhone. iTunes er et ok program for de med lite media, og en iPhone (iPhone kan også synkes med JRMC14, men man må ha iTunes i bakgrunnen). De som har mye musikk, er Audiofile eller som har en god blanding av musikk, video og bilder burde ikke vurdere noe annet enn J River Media Center 14. Støtter Podcasts og et enormt utvalg av filtyper og media. Har et veldig godt TV grensesnitt (Theater View), og har en egen tjeneste for streaming av millioner av tracks online. I BRA kvalitet. TV tuner støtte, online meta database for autotagging og MYE annet. Bra serverfunksjonalitet for å kjøre mange klienter i et skikkelig media orientert hus eller leilighet, og sykt bra fjernkontroll løsning som kan benyttes fra f.eks. en notebook med touch skjerm. Theater View utvikles for tiden og vil sannsynligvis komme på høyde med XBMC når det gjelder video og serie-funksjonalitet snart.

 

Nå har jeg ikke fått min HTC Hero enda, så jeg kan ikke garantere for sync med JRMC14, men om den fungerer som andre spillere som kommer opp med en normal disk i Windows så skal det være veldig uproblematisk. Vet at det er testet med G1 telefonen, og det fungerer smertefritt.

Lenke til kommentar
Er det noen som har de norske verdiene til MarketEnabler, eller som vet hvordan man resetter instillingene tilbake til utgangspunktet? Jeg får kun switche mellom de "aktuelle".

 

De norske verdiene avhenger på leverandøren du bruker.

 

Ved å restarte telefonen får du i alle tilfeller tilbake dine opprinnelige instillinger.

 

Du kan forøvrig bruke "Actual" info fra før du endrer noe om du skrive disse ned.

For netcom er disse:

24202 x 2, no x 2 og NetCom x 2

 

[edit]

Ser nå at market enable 3.0.2 har lagt til en funksjon for å lagre og gjenopprette instillingene.

Endret av ShadowMaster
Lenke til kommentar
Minnekortet mitt har klikket helt! Står at det er "blank SD". Trykker på formater - ingenting skjer....

 

Noen som kan hjelpe meg til å få dette opp å gå igjen?

Har du puttet det i en minnekortleser for PC og sjekket om det virkelig er blankt?

 

Når jeg mounter kommer det opp på pcen, men ikke noe på. Men står at det er 0 KB ledig :dontgetit: Skjønner ikke noe :(

Lenke til kommentar
Minnekortet mitt har klikket helt! Står at det er "blank SD". Trykker på formater - ingenting skjer....

 

Noen som kan hjelpe meg til å få dette opp å gå igjen?

Har du puttet det i en minnekortleser for PC og sjekket om det virkelig er blankt?

 

Når jeg mounter kommer det opp på pcen, men ikke noe på. Men står at det er 0 KB ledig :dontgetit: Skjønner ikke noe :(

 

Når jeg tenker meg om opplevde jeg dette med min Nokia 6300 i vår. Da var det støv som gjorde det.

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar
Minnekortet mitt har klikket helt! Står at det er "blank SD". Trykker på formater - ingenting skjer....

 

Noen som kan hjelpe meg til å få dette opp å gå igjen?

Har du puttet det i en minnekortleser for PC og sjekket om det virkelig er blankt?

 

Når jeg mounter kommer det opp på pcen, men ikke noe på. Men står at det er 0 KB ledig :dontgetit: Skjønner ikke noe :(

 

Når jeg tenker meg om opplevde jeg dette med min Nokia 6300 i vår. Da var det støv som gjorde det.

 

Ja ikke støv her. Prøvd det :thumbdown: Noen som vet om noe partisjonsprogram, evt hvilken type partisjon jeg kan bruke for å få det på fote igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...