Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

let og/eller søk i tråden.

 

Det er dette som er problemet med denne tråden. Tråden har blitt så stor at det er et sammensurium å finne fram i den. Samtidig er søkefunksjonen fryktelig tungvint. Den viser innlegg som inneholder søkeordet ditt, men tar deg ikke direkte til det innlegget (iallefall ikke som jeg fant ut av).

 

I tillegg virker det som om de fleste av de som har vært med siden starten av tråden er folk som ligger ett hakk over newbie stadiet, og som lenger ikke orker å svare på de samme spørsmålene om og om igjen (som et resultat av at tråden er så uoversiktelig)

 

Forumet trenger en renere layout som dette på de telefonene som lager så svære emner. I tillegg trenger tråder for telefoner med Android en tilsvarende oversikt som dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
let og/eller søk i tråden.

 

Det er dette som er problemet med denne tråden. Tråden har blitt så stor at det er et sammensurium å finne fram i den. Samtidig er søkefunksjonen fryktelig tungvint. Den viser innlegg som inneholder søkeordet ditt, men tar deg ikke direkte til det innlegget (iallefall ikke som jeg fant ut av).

 

I tillegg virker det som om de fleste av de som har vært med siden starten av tråden er folk som ligger ett hakk over newbie stadiet, og som lenger ikke orker å svare på de samme spørsmålene om og om igjen (som et resultat av at tråden er så uoversiktelig)

 

Forumet trenger en renere layout som dette på de telefonene som lager så svære emner. I tillegg trenger tråder for telefoner med Android en tilsvarende oversikt som dette.

Bra innlegg, eCo.

Lenke til kommentar
Oppkobling mot eduroam, er dette rett frem, eller må dette trikses til slik som på nokia 5800?

 

Har ingen problemer med hero på eduroam på ntnu i alle fall

Går på NTNU sjæl. Har problemer med at den prøver å koble seg opp og feiler første gangen slik at jeg må manuelt trykke 'Try again' inne på Wifi settings. Funker det å få mobilen til å prøve flere ganger?

Lenke til kommentar
let og/eller søk i tråden.

 

Det er dette som er problemet med denne tråden. Tråden har blitt så stor at det er et sammensurium å finne fram i den. Samtidig er søkefunksjonen fryktelig tungvint. Den viser innlegg som inneholder søkeordet ditt, men tar deg ikke direkte til det innlegget (iallefall ikke som jeg fant ut av).

 

I tillegg virker det som om de fleste av de som har vært med siden starten av tråden er folk som ligger ett hakk over newbie stadiet, og som lenger ikke orker å svare på de samme spørsmålene om og om igjen (som et resultat av at tråden er så uoversiktelig)

 

Forumet trenger en renere layout som dette på de telefonene som lager så svære emner. I tillegg trenger tråder for telefoner med Android en tilsvarende oversikt som dette.

Bra innlegg, eCo.

 

Helt enig med begge to! Jeg har lenge syns at når det er så stor interesse for en telefon og så mange spørsmål bør det lages et underforum for den telefonen med flere kategorier. Da blir det lettere for "nye" å finne svar bare ved å se på overskriften til trådene og for oss "eldre" :p å hoppe over dem eller være snille å hjelpe. Tar også med et eksempel på hva jeg mener som faktisk er for Hero HER

:)

Lenke til kommentar
Oppkobling mot eduroam, er dette rett frem, eller må dette trikses til slik som på nokia 5800?

 

Har ingen problemer med hero på eduroam på ntnu i alle fall

Går på NTNU sjæl. Har problemer med at den prøver å koble seg opp og feiler første gangen slik at jeg må manuelt trykke 'Try again' inne på Wifi settings. Funker det å få mobilen til å prøve flere ganger?

 

Hmm, har selv ikke merket noe spessielt til dette, skjer noen ganger hvis jeg er på plasser der det er i grenseland at den har signal, men stort sett ellers kobler den seg rett på med en gang jeg skrur på skjermen

Lenke til kommentar
NOen som vet hvordan jeg kan bruke HTC Hero som 3g modem for min MacBook? Hvordan går jeg frem? Har dataplan, så jeg er ute etter å utnytte denne ;-)

 

Wifi Tethering.. Da blir mobilen en trådløs ruter.

Det går visstnok litt strøm når man gjør dette..

 

Det er innebygget i de nye modaco-rom'ene. Ellers må du muligens roote telefonen og legge det inn manuelt.

Lenke til kommentar
Oppkobling mot eduroam, er dette rett frem, eller må dette trikses til slik som på nokia 5800?

 

Funker strålende på NTNU-nettet i Trondheim hvis du er student der hvertfall...omtrent samme som å legge inn på iPhone..

 

Har lest flere steder i denne tråden at det fungerer bra i Oslo og.

 

 

Du har en søkeboks og knapp helt nederst i tråden. Skriver du inn f.eks. "eduroam" der så får du svar med en gang...er ikke vanskeligere :)

Lenke til kommentar
NOen som vet hvordan jeg kan bruke HTC Hero som 3g modem for min MacBook? Hvordan går jeg frem? Har dataplan, så jeg er ute etter å utnytte denne ;-)

 

Wifi Tethering.. Da blir mobilen en trådløs ruter.

Det går visstnok litt strøm når man gjør dette..

 

Det er innebygget i de nye modaco-rom'ene. Ellers må du muligens roote telefonen og legge det inn manuelt.

Du bør ikke roote telefonen for dette, men du må bruke usbkabelen hvis du har stock rom`en. Bluetooth virker ikke på denne rommen, men den skal virke på madco og htc sin nye oppdatering(den har ikke kommet enda)

Du må installere htc sync programmet og slå på internett kobling på mobilen så skulle det være greit.

Bruker helten til modem selv og det fungerer flotters:)

 

ellers så kan du bruke Wifi Tethering som nevnt i en post over, men da trur jeg telefonen må være rootet?

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar

Har et problem med telefonen og det er at det kommer opp en feilmelding støtt og stadig:(

Feil meldingen lyder slik:

 

Sorry

The process android.process.

acore has stopped unexpectedly.

Please try again

 

Så må jeg trykke force close for å få vekk vinduet.

 

Noen som vet hva dette er og hvordan jen kan få det vekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...