Gå til innhold

Skal , skal ikke. Savnet gjenstand , muligens inni madrassen. Gå amok?

Magnolian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har min stemme til å bare herpe hele greien. IKEA har 90 dagers prøvetid på madrassene sine, så du kan bare kjøpe med deg en digg en derfra, og levere den tilbake når du har funnet en rimeligere (hvis det er et problem liksom. : P).

Skrevet
Du har min stemme til å bare herpe hele greien. IKEA har 90 dagers prøvetid på madrassene sine, så du kan bare kjøpe med deg en digg en derfra, og levere den tilbake når du har funnet en rimeligere (hvis det er et problem liksom. : P).

Selges returnerte madrasser videre? Skal lukte grundig på madrassene hvis jeg skal kjøpe fra IKEA da.

Skrevet

Go for it!

Riv opp lag for lag, fjær for fjær og ta bilde av denne gjenstanden og gjerne hvordan rommet du "jobber" i ser ut etterpå :-D

Skrevet

Har du ikke fått den opp ennå? Er du for svak til å sette igang med rivingen og spjæringen. :tease:

Vi vil se hva du har inne i madrassen din.

Skrevet

Tear dat moterfokker up! Du har min hele og fulle støtte til å rive i stykker den madrassen ;)

Håndsag og batteri drill med hullkopp. Da må du kunne se hva som er inne i madrassen :)

Skrevet

Du kan jo skjære opp i et hjørne av madrassen og så løfte den opp så tingen inni detter ut i hjørnet... For så å hente nål og tråd og lukke den igjen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...