Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Det er bare en Megadeth sang som gjelder og det er themen til Duke Nukem :>.

Ellers er det bare melodic deathmetal jeg liker innen metal.

Gitar spillinga og vokalist faller ikke i min smak. Men jeg kan nevne mye værre musikk enn det der dog.

3.5/10

 

blade-bunny:

Ganske vanskelig å lære seg en smak. Noe kan gå seg til etterhvert. Men jeg må si meg enig med snusmumrikk1, gammel rock holder jeg meg ganske langt unna. Det er rett og slett ikke hva mine ører finner delikat, noen spiser fisk, andre ikke. Enkelt og greit.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes dette blir fort kjedelig, ikke min type musikk. Er ikke noe fan av vokalen og de "cleane" partiene. 2/10

 

 

Snusmumrikk1: Enig i det du sier om at noen mener metal er bråkete, mens andre mener det er musikk med litt trøkk i. Er glad i metal selv jeg, har bare en tendens til å finne metal som er altfor polert og med clean vokal kjedelig. Uansett, som nevnt utallige ganger her i musikkforumet: Smak er subjektivt.

Lenke til kommentar

stillbildet på videoen var egentlig nok til at jeg innså at dette kom til å bli en relativt smertefull affære. hviskinga i introen var ganske teit, men jøye meg, den var ingenting iforhold til resten av låten. gitaristen spiller halvt om halvt kjedelige power chords og lolsweeps. bassisten og trommisen holder seg på trygt vann ved å spille nøyaktig det samme kjedelige gjennom hele greia. låtstrukturen er erketypisk for pop rock genren. vers/refreng/vers/refreng/bru/"super refreng". teksten er "provoserende" og skikkelig "in your face" lzzm. hjelper ikke stort på at vokalisten suger balle kokt i kjøttrullsø. hva er forøvrig den m4d skr33minga på slutten der? WTF? og så på slutten kjører de på med ren My Chemical Romance ripoff.

 

ja videoen i seg selv sugde den óg.

 

huff.

 

2/10

 

 

 

Lenke til kommentar

Har aldri likt Muse. Stemmen til Bellamy irriterer meg alltid i lengden. Og stort sett går jeg lei før sangen er ferdig. Sikkert et artig band å se live, men på skive, på youtube blir det tamt. Når det kommer til selve sangen; ok minus.

 

Låta jeg har hørt mest på de siste dagene, sammen med

og Valiiumsvalsen og Ti ganger tusen. For sant til å være godt er virkelig en fantastisk skive. Sjelden, om aldri har jeg hørt like gode tekster på norsk. Endret av blured
Lenke til kommentar

5,5/10 ;)

 

Helt grei chill musikk, når du ligger på sofaen kl 2 om kvelden og chillern med tv og en Øl.. Men digger tonene gitaren kommer med;) Men for å gjøre meg glad og redde min kjedelige skoledag, trenger jeg noe med litt mere Trøkk i.

 

Denne for eksempel: Enkel og Genial sang;)

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

Endret av DeSyvDverger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...