Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt ok. Da riffet ikke er spesielt spennende føles det hele veldig ensformig.

 

Dette er ikke en sang.

Dette er ikke en melodi

Haha, idiotiske påstander.

Det er en sang da det hele er bevisst satt sammen. Og sangen har en melodi da flere melodiske strukturer er satt sammen til en komposisjon. Det krever bare litt interesse for sjangeren.

 

:

 

Se filmen hos Youtube

Endret av macros.
Lenke til kommentar

Flying Lotus: Var digg musikk det. Vet ikke helt hva annet jeg skal si, har ingenting å utsette på den. Likte hmm.. hva heter det? :p Leaden? best. Jeg gir den 8/10

 

Må vise frem en av mine nye yndlinger, fant det nettopp. Blir helt gal i hodet av den, helt utrolig at jeg har klart å overse det bandet her tidligere.:

Endret av N*
Lenke til kommentar

Vowels: På samme måte jeg f.eks. synes Sex Pistols (sammen med andre 70 og 80-talls artister) er rock på sitt dårligste/kjedeligste, synes du Soilwork er metal på sitt dårligste (mon tro hva du mener er metal på sitt beste). Noen mener metal er bråkete, mens andre mener det er musikk med litt trøkk i.

 

On topic:

 

Grei sang, kanskje litt for lang. Egentlig ikke noe spesielt med den.

 

6/10

 

Lenke til kommentar

Snusmumrikk1:

Er enig med Vowels i det han sier, og du må virkelig lære deg å like gamlere musikk som ikke er metal, du går glipp av så mye bra. Jeg hører selv på mye metal, men Soilwork er fortsatt veldig dårlig til å være ny metal. Og ja, mange mener metal er bråkete, men vil da tro at det ikke er subjektivt om det er trøkk i det eller ikke...

 

Ang. låta di:

Ganske kjedelig lydbilde og generisk musikalsk sett. Men kanskje den mest akseptable Breaking Benjamin låta, da det meste andre i diskografien er helt likt bare my kjedeligere.

6/10

 

Lenke til kommentar

Digger jokke, mens syns ikke dette er den beste 7/10

 

 

EDIT:Thegnome kom meg i forkjøpet:(Aldri hørt denne låta eller Anthema før og der har jeg definitivt gått glipp av noe.

 

Herlig rolig låt med en undertone av tristhet og sorg. 10/10 uten tvil.)

 

Så over til det stikk motsatte Valgte denne harde låta fordi jeg digger trommene det enkle riffet og vokalistens toneforandring i refrenget.

 

Endret av JULINGiKAKE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...