Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grei nok, men, når jeg begynte å gjespe ett stykke uti sangen, i full lys våken tilstand, nja så forstod jeg at dette ikke fungerte for meg! Men for all del, sangen var bra den altså! Jeg gir den 4,4/10, fordi jeg vurderer den opp mot hva jeg personlig finner "behagelig" å høre på!

 

Så over til noe som ikke har noe med ditt innlegg å gjøre:

 

På forrige tråd side, nesten på slutten, la jeg merke til en bruker som hoppet over sangen til en annen bruker! Det ene og alene fordi han følte seg fornærmet på at han kun hadde gitt 1/10 til en annen brukers sang!

 

Jeg mener han har sin fulle rett til å gi den 1/10, visst han selv ikke likte sangen!!! Karakterene som blir gitt i denne tråden er nemlig ikke ment for mangfoldet i ett musikkblad etc, men er ment som en individuell karakter utifra hva hver enkelt bruker finner bra å høre på!

 

http://www.youtube.com/watch?v=UUnfxTp0WEI

Endret av Chi Spurger
Lenke til kommentar

På forrige tråd side, nesten på slutten, la jeg merke til en bruker som hoppet over sangen til en annen bruker! Det ene og alene fordi han følte seg fornærmet på at han kun hadde gitt 1/10 til en annen brukers sang!

 

Jeg mener han har sin fulle rett til å gi den 1/10, visst han selv ikke likte sangen!!! Karakterene som blir gitt i denne tråden er nemlig ikke ment for mangfoldet i ett musikkblad etc, men er ment som en individuell karakter utifra hva hver enkelt bruker finner bra å høre på!

 

Jeg er helt enig med deg, men tror ikke det var det som var problemet. Var vel heller det at personen ikke posten noen sang :p

Endret av Glutar
Lenke til kommentar

På forrige tråd side, nesten på slutten, la jeg merke til en bruker som hoppet over sangen til en annen bruker! Det ene og alene fordi han følte seg fornærmet på at han kun hadde gitt 1/10 til en annen brukers sang!

 

Jeg mener han har sin fulle rett til å gi den 1/10, visst han selv ikke likte sangen!!! Karakterene som blir gitt i denne tråden er nemlig ikke ment for mangfoldet i ett musikkblad etc, men er ment som en individuell karakter utifra hva hver enkelt bruker finner bra å høre på!

 

Jeg er helt enig med deg, men tror ikke det var det som var problemet. Var vel heller det at personen ikke posten noen sang :p

 

Jo han postet sang :) Se innlegg nr. #4956 på forrige side, og svaret han fikk i innlegg #4957.

Lenke til kommentar

Jeg er mer vant til en annen versjon av den sangen, men denne versjonen var ganske kul. Den høres eldre ut enn noen versjon jeg har hørt tidligere, så regnet med at dette er originalen. 7/10

 

Stemmer det, originalen fra 1969,

den folk flest kjenner er Hot Butter sin cover fra 1972. :)

 

Edit: Kan vel anmelde din samtidig,

7/10.

 

Ble positivt overrasket,

trodde med en gang at det var en 80-talls låt,

ikke en sang utgitt i 2010!

 

Og så over på noe helt annet:

 

http://www.youtube.com/watch?v=0Wv3Ya9nskA

 

Nå skal jeg ta det litt med ro å få andre til å prøve seg på anmeldelser. :p

Endret av malmern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...