Gå til innhold

Noen bra bilspill?


Anbefalte innlegg

Hey!

Jeg var en stor bilspill-fan foor, men har egentlig ikke spillt bilspill paa noen aar...

Jeg fikk naa en kraftig lyst til aa begynne igjen! :D

 

Jeg spillte ganske mye Need for Speed: Most Wanted...

Det maa gaa an aa kjoope biler og style dem opp!

 

Har dere noen anbefalinger? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Test Drive Unlimited begynner å bli et par år gammelt, men det er et topp spill. Ingen styling av bilene der desverre, men man kan trimme bilene i 3 steg.

 

Flatout 1 og 2 er knallspill=)

 

Hvis styling av bilene er viktig så vet jeg ikke om nå andre spill til PC enn Need For Speed serien

Lenke til kommentar

Jeg kan anbefale TrackMania Nations Forever. Dette er et ganske simpelt og veldig overdrevent bilspill, men samtidig utrolig morro. Spillet legger også mye vekt på multiplayer og online spilling. Men det går riktig nok ikke å kjøpe biler og style dem opp, du kan bare male bilen din. Foruten om det er ikke bilene en så vesentlig del av spillets som i Need For Speed.

 

Og en ting som er veldig bra med dette spillet: Det er gratis!

Du kan laste det ned her.

Lenke til kommentar

og så kan du prøve street legal racing redline :) Det begynner å bli gammelt, men jeg syns det er like artig hver gang jeg tar det frem :) Der kan du både style bilene, bygge motoren fra bunnen av, fin-justere blandingsforhold i motoren o.l. :)

Du kan også kjøre fritt i gatene :)

 

Husk å oppdatere til siste patchen, for da får du mange nye muligheter.

Det finnes også veldig mange nedlastinger til det på nettet, for eksempel nye biler, nye deler til motorer, nye motorer, ny styling o.l :)

 

Jeg anbefaler å prøve det :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Race Driver: GRID, anbefales på det sterkeste.

Kan ikke style bilene så mye da, men utrolig bra bil simulator.

 

Litt gameplay:

Se filmen hos Youtube

 

Street Racing Syndicate er også til å anbefale, der kan du skru på nesten alt:

Se filmen hos Youtube

Ellers så har du jo Juiced og NFS underground serien.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ser du har laget tråden under PC spill men hvis du har en Xbox 360 så ville jeg ha prøvd ut Forza Motorsport 2.

 

Ellers så henger jeg meg på DIRT, Race Driver: GRID. Selv synes jeg er alle de siste NFS spillene har vært dødsdårlig, med tanke på hvordan bilene føles når du kjører og så og si alt...

 

Edit.

Need for Speed III: Hot Pursuit må være det eneste spillet i NFS serien jeg virkelig koste meg. Resten er ingenting iforhold til det.

Endret av Zeüs
Lenke til kommentar
Jah... Har hørt om Undercover, men har aldri tenkt på å prøve det!

Kan noen fortelle meg hva det går ut på?

Most Wanted gikk ut på å ta ut alle 13 mest ettersokte eller noe, så hva handler Undercover om?

 

Vel, går vel som alltid ut på å kjøre bil :p

du er en "undercover" purk, og skal bekjemte ett eller annet ulovlig bil miljø (husker ikke helt) leenge siden jeg har spillt det... men jeg syntes det var ett helt ok bil spill, men du MÅ ha ratt og pedaler :p vil ikke anbefale å kjøpe for det er ikke verdt pengene, med mindre du er spessiellt interresert i den typen spill

Lenke til kommentar
Hey!

Jeg var en stor bilspill-fan foor, men har egentlig ikke spillt bilspill paa noen aar...

Jeg fikk naa en kraftig lyst til aa begynne igjen! :D

 

Jeg spillte ganske mye Need for Speed: Most Wanted...

Det maa gaa an aa kjoope biler og style dem opp!

 

Har dere noen anbefalinger? :)

 

Prøv GRID, beste etter min mening hvis man liker biler som offører seg realistisk.

 

En av få spill jeg har testet hvor bilene får sladd i stedet for understyring når du har for stor hastighet i svingene eller gir for mye gass med bakhjulstrekk, går fint å ha breisladd me litt øvelse...

Lenke til kommentar
Test Drive Unlimited begynner å bli et par år gammelt, men det er et topp spill. Ingen styling av bilene der desverre, men man kan trimme bilene i 3 steg.

 

Flatout 1 og 2 er knallspill=)

testdrive går jeg aldri lei av.skulle bare ønske at det kunne komme en oppfølger med bedre grafikk og fysikk,samt flere biler.

 

flatout er også kult,men GRID gir artigst kjøring synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...