Gå til innhold

Noen bra bilspill?


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil ha styling er NFS spillene de eneste du kan velge. Jeg synes ProStreet var en veldig god variasjon fra resten. Most Wanted og Underground 1 (tror jeg) var også veldig kjekke. Undercover er noe av det dårligste jeg har spilt tror jeg, dårlig grafikk. Elendig handling, historien var heller ikke noe særlig spennende...

 

ellers kommer shift snart. Det er ikke noe særlig styling innvolvert her tror jeg, det vil gå nærmere GRID og Prostreet.

 

 

Ellers kan jeg anbefale GRID og Test Drive: Unlimited. Som nevnt er TDU ganske gammelt, men det holder enda koken :) Det ryktes om et TDU2, men det har vært rykter i mange år nå. Usikker på om det blir noe av..

 

Jeg prøvde DiRT her om dagen, kan ikke si at jeg ble imponert.. Men godt mulig det også er noe å like =)

 

EDIT: Gjett hva Shift uten "f" blir da ;D

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Test Drive! Knallbra spill

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

Synd at PCen min ikke har baller nok til å kjøre det :(

Lenke til kommentar

hmmm NFS under cover er ganske dårlig egnelid bare most wanted med grafikk updatering(selv om den ikke er noen spesielt bra)

 

det finnes også midnightclub LA men den er ikke får PC. er med freemode og veldig bra styling og grafik. ellers er det bare buget/dårlig spill såm har styling. NFS Shift bli nåkka som GRID also imellom arcarde og Sim. men den skal også har styling (bli vel lignenes som prostreet) grafiken er også bra.

 

PS: NeedForSpeed world online

Lenke til kommentar
Fikk N4S - Shift idag på PC :-)

Skal være bil sim for de fleste :-)

 

Har du fått testet d? :p

var det bra? vet du om det er støtte for klutch?

 

Test Drive! Knallbra spill

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

Synd at PCen min ikke har baller nok til å kjøre det :(

 

det så rått ut!!

noen som vet om det er støtte for klutch og "H giring" på test drive?

Lenke til kommentar

Ikke hold pusten din med tanke på realisme i shift. Er så jævla skuffet.

Styringen,kontrollen på bilene jeg har testet til nå har lik styring til pro street. med andre ord ikke noe bra.

Det som har kommet seg er grafikken. Detaljene på f.eks dashbordet er veldig bra.

 

Kopierte readme fil infoen angående minste systemkrav.

 

"Minimum System Requirements:

 

Required – Internet Connection

OS - Windows XP (SP3) / Vista (SP2)/ Windows 7

Processor – Intel Core™2 Duo 1.6 GHz or faster/ AMD X2 3800+ or faster

Memory – 1.0 GB or more (1.5 GB for Vista/Windows 7)

Hard Drive – 6 GB

DVD Drive - 8 SPEED

Video Card – 256 MB, with support for Pixel Shader 3.0

Sound Card - DirectX 9.0c compatible

DirectX - Version 9.0c

Online Multiplayer – 512 Kbps or faster; 2-8 Players

Input - Keyboard, Mouse, Supported Game Controllers (See section “9. Controller Information” for complete list.)

Optional – USB Steering Wheel / Dual Analogue Gamepad

 

*Supported chipsets: ATI Radeon X1800 XT 512MB or greater; NVIDIA GeForce 7800 GT 256MB or greater

Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. Updates to your video and sound card drivers may be required."

 

Støttete spill kontrollere

 

SUPPORTED GAME CONTROLLERS

=======================

 

Microsoft Xbox 360 Controller for Windows

Logitech G25 Racing Wheel

Logitech Formula Force EX

Logitech Driving Force

Logitech Driving Force EX

Logitech Driving Force RX

Logitech Driving Force Pro

Logitech MOMO Force

Logitech MOMO Racing

Logitech G27 Racing Wheel

Logitech Driving Force GT

Fanatec Porsche 911 Turbo S

Thrustmaster RGT ForceFeedback Pro Clutch

Thrustmaster Ferrari GT Experience

Thrustmaster Ferrari 430

 

Tok et par screenshots

Endret av Cruentus
Lenke til kommentar

Du kan faen ikke være seriøs bIsk0p. Styringen i Pro Street er drit dårlig.

 

Har rotet en del med manuell konfigurering i shift nå.

Virker nesten som at styringen i spillet er "fucket"

Altså kontrollen på bilene.

 

Men som sagt har rotet og eksperimentert en god del nå og det kommer seg nå.

I alle fall mye bedre enn Pro street som er ess.

Lenke til kommentar

Jeg kjørte noen få løp i demoen av Prostreet og det var nok til finne ut at jeg aldri kom til å spille dette spillet igjen selv med en pistol rettet mot hodet mitt. Etter noen timer med Shift, kan jeg si at forskjellen på kjøringen i disse spillene er himmel og hav. Spesielt i et løp hvor alle kjører Honda S2000 på Brands Hatch, tenkte jeg at dette er ulikt noe annet NFS har bydd på. Det var meget krevende å holde bilen på veien (uten traction control og den slags), og det føltes godt at jeg virkelig måtte kjempe for å klare en andreplass i dette løpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...