Gå til innhold

Hvilken CPU tror du at du har om 1 år?

Simen1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir vel sittende med mine MP1900+ en stund til ... føler ikke at jeg har råd til fleske opp med 12 laken for et dual Opteron system ... ;)

Hvem vet, kanskje jeg får meg en liten Cerentino-tass ved siden av ... :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vedder en tier på at det blir en AMD XP2700+@x

(ergo den samme som jeg har nå, men bare at den vil være overklokket.)

Har planer om vann og peltier, samt litt kobber, plast og luberix. Hva har man da? Greier du ikke å gjette det er du på feil forum.... ;-)

Svar: vannkjøling med peltier :D

Skrevet

Sitter vel med den samme som nå , P4 2.66Ghz, bare klokket opp til 3Ghz eller no...(max av det hk'et mitt klarer, som skal være rundt 150mhz fsb :cry: )

Skrevet

om 1 år.. hmmm i nermeste fremtid blir jeg vel å bytte til en billig XP cpu, slik at jeg får utnyttet skjermkortet for fult.

Får jeg råd om 1 år blir det nokk en Intel cpu på meg, da dagens maskin blir backup...

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Noe AMD 5000+ eller .no :woot:

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Ingen som vet hva som er om 1år men hadde vært rått med AMD 5k+ :)

Skrevet

Sitter nok med en P4 3(ettellerannet GHz) 800MHz FSB eller no...sitter nå med P4 2.53GHz som jeg kanskje også har om ett år...hvem vet

Skrevet

Drømmen er en OC-vennlig Barton m/vannkjøling, men med min flaks så sitter jeg vel med den samme gamle 750 MHz Duron'en min om ett år også... Life sux :evil:

Skrevet

life is a bitch...........and then you marry one :wink:

Vet forøvrig ikke hva jeg har om ett år.......MULIG jeg kjøper en XP2500+ i juni..........men da er det jo fremdeles 11måneder igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...