Gå til innhold

Hvilket spill har råast grafikk


Anbefalte innlegg

Trokke du har spillt Enter The Matrix nei...

 

Har nok det du....

 

Men grafikken er jo ikke så veldig bra i alle tilfeller, det er ihvertfall min mening.

 

AtW

 

Ett enkelt eksempel: Bilhjulene er FIRKANTA, ikke sånn CS-firkanta, NEEIIDAA, der er rett og slett FULLSTENDIG firkanta, som i FIRE KANTER.. that's it... utenom det er spillet FULLT av grafiske bugs (hender går gjennom pistoler osv.) er faktisk så mye øgg med det spillet at jeg ike gidder å spille det BARE pga det, kjøp heller max payne, bedre grafikk, samme gameplay

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trokke du har spillt Enter The Matrix nei...

 

Har nok det du....

 

Men grafikken er jo ikke så veldig bra i alle tilfeller, det er ihvertfall min mening.

 

AtW

 

Ett enkelt eksempel: Bilhjulene er FIRKANTA, ikke sånn CS-firkanta, NEEIIDAA, der er rett og slett FULLSTENDIG firkanta, som i FIRE KANTER.. that's it... utenom det er spillet FULLT av grafiske bugs (hender går gjennom pistoler osv.) er faktisk så mye øgg med det spillet at jeg ike gidder å spille det BARE pga det, kjøp heller max payne, bedre grafikk, samme gameplay

 

Og legg inn Kung Fu modden så får du noen sinnsyke sloss scener med det samme :wink: Kan aldri to Enter The Matrix har fått det til bedre :wink:

Lenke til kommentar

Enter the Matrix, Halo (når det kommer), Unreal Tournament 2003 (kjør på med råest grafikk :woot: ) BF 1942, Counter Strike (ikke spessa bra grafikk, men det er rått spill), Mafia, Soldat (det er 2d, bra grafikk og mojo på nettet :p), og til slutt (endel spill som ikke er ute ennå..) Doom 3, Quake 4/IV og seff Half Life 2!!!!

 

det var mine råd :yes:

Lenke til kommentar

syns det er mest srtig med grafikk som skal ligne på virkeligheten. fks battlefield. men battlefield har heller ikke variert bakkenatur. bare grønt grass omtrent. desuten er fjella kantete og. da vel litt tid før naturen blir så variert at det er forskjellig fra hver meter.

Lenke til kommentar

Unnskyld at jeg muligens virker litt irritabel her, men kan ikke folk svare på spørsmålet? Han spør etter hvilket spill som har best grafikk nå, CS er feks ikke det, han spør ikke etter et morsomt fps-spill. Og Enter the Matrix har heller ikke god grafikk, ikke bare foreslå spill fordi de er nye, virker som mange her bare sier EtM uten å ha prøvd det selv.

 

Det var dagens utblåsing, håper ingen tok deg nær av det, bare måtte få det av hjertet.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...