Gå til innhold

Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når jeg skal sende sms får jeg opp hele facebook-listen min i tilleg til den vanlige adresselisten min mens når jeg går inn i adresselisten glimter Facebook.kontaktene med sitt fravær. hva skyldes dette og hvordan kan jeg fjerne Facebook-kontajtene på en enklest mulig måte?

 

Du holder fingeren på tekstboksen til det popper opp en meny, så trykker du på "inndatametode" og velger det tastaturet du vil ha!

 

jeg har lagt inn både engelsk og norsk tastatur og en bytter mellom disse ved å trykke på "globen" nederst til høyre på tastatyret. ganske greit når en bytter mellom å skrive på engelsk på facebook og norsk i sms.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

når jeg skal sende sms får jeg opp hele facebook-listen min i tilleg til den vanlige adresselisten min mens når jeg går inn i adresselisten glimter Facebook.kontaktene med sitt fravær. hva skyldes dette og hvordan kan jeg fjerne Facebook-kontajtene på en enklest mulig måte?

 

Om du sletter og innstallerer Facebook programmet igjen så kan du velge å synkronisere kun med dine egne kontakter. Jeg tror det skal fikse saken :-)

Lenke til kommentar

Jeg sliter med min X10. Synes den var helt fin med android 1,6, men etter at den ble oppdatert til 2,1 er den blitt mye tregere. Kontaktlisten henger med 5-8 sekunder nesten hver gang jeg bruker den. Det er også håpløst å scrolle nedover listen uten å oppleve det samme.

 

Kontaktlistene er også helt på jordet, samme nr står listet 4-5 ganger under hver kontakt.

 

SMS håndtering er også blitt veldig treg, samt at den konsekvent lagrer 3 nummer på sim-kortet, slik at også sms fra disse numrene legger seg på sim, som igjen går fullt hver 3 dag :/

 

Den nekter også konsekvent å synkronisere seg mot sony-ericcson kontoen, noe som fungerte helt fint før oppgraderingen. Har sjekket og dobbeltsjekket, men får det ikke til.

 

Er det en kurrant måte å tilbakeføre telefonen til v1,6? Da var den jo gulle god.

 

Skulle også gjerne hatt stigende ringetoner, blir jo nervevrak av at den banker inn med fullt volum ;)

 

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar

Skulle også gjerne hatt stigende ringetoner, blir jo nervevrak av at den banker inn med fullt volum ;)

 

Last ned Increasing Ring fra markedet. Dette er en av funksjonaliteten jeg også savnet fra tradisjonelle mobiltelefoner. Det er greit de kalles smarttelefoner, men de mangler mange smarte små funksjoner som var vanlig før.

 

Kontaktlisten blir nok tregere når den blir mangedoblet i størrelse, jeg har også opplevd denne doblingen.

Lenke til kommentar

 

Er det noen som vet når denne oppdateringen blir godkjent for Telenor/Djuice-sponsede telefoner? Nå er det gått to uker uten at jeg har fått oppdateringen.

 

Oppdaterte for en uke siden eller noe, med Telenortlf. Funker fett...

 

Hvor fant du oppdateringen? Får bare beskjed om at jeg har siste versjon når jeg prøver...

Lenke til kommentar

 

Er det noen som vet når denne oppdateringen blir godkjent for Telenor/Djuice-sponsede telefoner? Nå er det gått to uker uten at jeg har fått oppdateringen.

 

Oppdaterte for en uke siden eller noe, med Telenortlf. Funker fett...

 

Hvor fant du oppdateringen? Får bare beskjed om at jeg har siste versjon når jeg prøver...

 

Jeg har også prøvd mange ganger via telefonens oppdateringsfunksjon, men fant ingen ting nytt før jeg koblet telefonen til PC i dag og kjørte Update Service-programmet. Prøvde også med X10 Mini, men til den den fant jeg ingen oppdatering.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg får ikke market til å fungere lenger. Får bare feilmelding når jeg prøver å logge meg på, pålydende: "Kan ikke etablere en stabil forbindelse til tjeneren". Har lest litt, og sjekket under innstillinger og applikasjoner, men der finner jeg ikke market i det hele tatt..?

 

Noen som har noen anelse om hva dette kan være? :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...