Gå til innhold

Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS.


Anbefalte innlegg

Hvis SE ikke planlegger å gå over på 2.2 så blir det nok FreeX10 med android 2.2 på min telefon snart... Tenkte jeg skulle vente til de klarte å få kameraet til å virke, men får se hvor lenge tålmodigheten strekker til.

 

Er det noen som vet om det går ann å tilbakestille den siste SE "oppdateringen"? Eneste den gjorde for meg var å fjerne muligheten til å roote telefonen, skal jeg kunne få lagt inn FreeX10 må jeg roote.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min datter har kjøpt en brukt x10 og så har den låst seg for henne,brukt opp antall ganger på tast sperra,hun har ikke e-mail adr til han ho kjøpte den av,derfor for ho ikke logget inn å åpnet den igjen noen tips på hvordan ho skal få logget seg inn på tlf igjen??

Lenke til kommentar

Min datter har kjøpt en brukt x10 og så har den låst seg for henne,brukt opp antall ganger på tast sperra,hun har ikke e-mail adr til han ho kjøpte den av,derfor for ho ikke logget inn å åpnet den igjen noen tips på hvordan ho skal få logget seg inn på tlf igjen??

 

Hvis dere drar til en forhandler som har tilgang til Update Service Pro kan telefonen "formatteres" og oppdateres til siste versjon av programvare. Sperring vil fjernes ved å utføre dette.

Noen forhandlere vil muligens sende inn mobilen da de ikke har programvaren som trenges, typisk pris på dette er kr 290,- + mva.

Lenke til kommentar

Min datter har kjøpt en brukt x10 og så har den låst seg for henne,brukt opp antall ganger på tast sperra,hun har ikke e-mail adr til han ho kjøpte den av,derfor for ho ikke logget inn å åpnet den igjen noen tips på hvordan ho skal få logget seg inn på tlf igjen??

 

Skal ikke være nødvendig å betale for dette, som andre nevner.

 

Ville prøvd å gjenopprette fabrikkinstillinger ved hjelp av PcCompanion. Legg inn, koble til telefon, "Support Zone" i PC Companion, reparer. Husker ikke nøyaktig prosedyre i farta, men du skal bli ledet gjennom prosessen på en forståelig måte. Dermed får du nyeste firmware og fjernet alle endringer tidligere eier har gjort.

Endret av Dummst
Lenke til kommentar

Har batteritiden blitt halvert, har du enten lagt inn en app som ikke får ro i sjela, eller så har en av dine apps kommet med en update som ikke er helt i form. Ren og skjær udokumentert gjetning fra min side.

 

Eller kanskje du bare tafser mer på den enn tidligere? Hvor ofte sjekker du hvor mye batteri den har igjen? ;)

 

Ikke ta meg for seriøst ;)

Endret av Dummst
Lenke til kommentar

Hvis SE ikke planlegger å gå over på 2.2 så blir det nok FreeX10 med android 2.2 på min telefon snart... Tenkte jeg skulle vente til de klarte å få kameraet til å virke, men får se hvor lenge tålmodigheten strekker til.

 

Er det noen som vet om det går ann å tilbakestille den siste SE "oppdateringen"? Eneste den gjorde for meg var å fjerne muligheten til å roote telefonen, skal jeg kunne få lagt inn FreeX10 må jeg roote.

 

Er en stund siden inlegget ditt men her er en link til rooting som fungerer finfint til den siste oppdateringen. Altså ingen grunn til å tilbakestille :)http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=906248

Lenke til kommentar

Har litt problemer her folkens. Det har seg nemlig slik hvis jeg skriver bokstaver som går over 1 melding (altså slik at det må sendes to meldinger) så får jeg opp etter å ha trykket sendt: "Kunne ikke sende melding" eller noe i den duren.

Har også prøvd Handcent og får opp samme melding.

 

Hvorfor kan jeg ikke sende melding som går over 2 SMS meldinger!? :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har en Sony Ericsson Xperia 10 og jeg leter etter et "keyboard" som jeg raskt kan skrive meldinger med. Jeg har prøvd programmer som slideIt, Betterkeyboard, Swiftkey osv, men det eneste tastaturet jeg har vært mest fornøyd med er HTC_IME mod med den gamle nummertastatur typen som har T9.

 

Her om dagen skulle jeg lagre en ny kontakt da dette tastaturet dukket opp; ukjent nr tastatur

 

Er det noen som vet om det er mulig å bruke denne som standardtastatur?

Endret av Digitalklokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...