Gå til innhold

Hvor selges Fanta Free red berries?


Anbefalte innlegg

Jeg har sett etter denne en stund, og lurer på om den fortsatt er til salgs i Norge, og isåfall, hvor? Jeg leter etter en butikk, som gjerne ligger mellom Oslo og Moss, men tviler på at den finnes i Moss, det eneste stedet jeg ikke har sjekket der er Mosseporten, men den finnes ikke på Amfi (Coop mega og Rema 1000).

 

Den ser så utrolig god ut, og jeg kunne godt tenkt meg å prøve den. Eller må man helt til Sverige? Ikke at jeg kan huske å ha sett den der heller. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ugh, jeg fant den ikke på svinesund, hverken på eurocash, godteributikken eller maximat. Darn it!

 

off-topic:

Men det ble i hvert fall noe, fikk jo handlet med meg

 

2x M&M (430G, sjokolade uten nøtter)

1x Red Bull Light

1 x Monster (Lo-carb)

1x Pommac

1x marabou (nonstop)

3x Powerking light

2x Stockmos Cider Markjordbær

8 x Cola Zero (33cl glassflaske)

6 x Sprite Zero

Og et brett med Herljunga cider på glassflaske.

 

Alt i alt, 393 kroner fattigere, men nå har jeg mye å kose meg med. Synd at jeg ikke fant Fantaen jeg lette etter, men det er ikke noe å gjøre med. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jo, takk, men da venter jeg til jeg kommer til sverige, gidder ikke å betale i dyre dommer for en liten boks, deli bir for dyrt. Cola Red berries? Takk, men ellers takk. Jeg har aldri vært fan av "cola cherry" ol., som sagt, jeg venter til neste gang jeg skal til sweden. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Update: Jeg var på svensketur for to dager siden, og ja, vi dro til nordbysenteret, men hadde de free red berries? nope!

 

Jeg fant mye annet spennende, som mountain dew og Boylan cane cola, synd at jeg ikke fant noen i Light utgaver, for da hadde jeg handlet mer, pleier sjeldent å kjøpe drikkevarer som inneholder mye kalorier, med noen unntak selvsagt (Urge, Tropo, herrljunga cider, halmstad cider, kopparbergs cider og stockmos cider).

 

Men jeg kunne ikke dy meg, så det ble i hvert fall 1 Boylan cane cola og 3 Mountain Dew: Code Red, Voltage og vanlig.

 

4 Stockmos med pære, 2 Hallonsoda, 6 halmstad cider (2.25%), 2 poser M&M (chocolate), 24 x 250 ml Cola Zero på glassflasker og 700G kebabkjøtt.

 

Men jeg gir ikke opp før jeg finner Free Red Berries, den skal være mulig å få tak i sverige. Men de har den tydeligvis ikke på Svinesund eller på nordbysenteret. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...