Gå til innhold

Verste mulig måte å dø på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette må være en fæææl måte å dø på... (Wiki link, så er ikke noe slikt som den helvettes videoen tidligere som fikk meg til å innse at livet kan slutte vært øyeblikk... - og at russere faktisk er mennesker de også )

 

Impalement as a method of torture and execution involves a person being pierced with a long stake. The penetration could be through the sides, through the rectum, through the vagina, or through the mouth. This method leads to a painful death, sometimes taking days. The stake would often be planted in the ground, leaving the impaled person suspended to die.
Endret av Eiiid
Lenke til kommentar
De som har opplevd det sånn halvveis og blitt redda har nå bare sagt at det var deiligt. Er hvertfall det jeg har hørt :)

 

Drowning:

Victims first panic and try to hold their breath, typically for 30 to 90 seconds. Survivors have reported a "tearing and burning" sensation as water enters the lungs - but it is quickly followed by a feeling of calmness and tranquility. Oxygen deprivation results in loss of consciousness, the heart stopping and brain death.

Lenke til kommentar
Hoppe ut av fly uten falskjerm.

Dette må jo faktisk være en av de fineste måtene å dø på. Tror ikke du merker noe særlig når du en gang treffer bakken. Forutsatt at du faktisk treffer bakken da og ikke noe annet forstyrrende.

 

Du kan jo ha megaflaks slik som denne karen under andre verdenskrig.

 

On March 24, 1944, 21 year old Alkemade was a member of No. 115 Squadron RAF and his Lancaster II "S for Sugar" was flying to the east of Schmallenberg, Germany on its return from a 300 bomber raid on Berlin, when it was attacked by a Luftwaffe Junkers Ju 88 night-fighter, caught fire and began to spiral out of control. Because his parachute was destroyed by the fire, Alkemade opted to jump from the aircraft without one, preferring his death to be quick, rather than being burnt to death. He fell 18,000 feet (5500 m) to the ground below. His fall was broken by pine trees and a soft snow cover on the ground. He was able to move his arms and legs and suffered only a sprained leg.
Lenke til kommentar

Jeg tok dette fra en standup komiker, og dette er det mest jævlige jeg kommer på.

 

Om du svømmer ned i bunnen av et basseng, og mens du er på bunn, er det noen som heller olje på vannoverflaten, og tenner på :cry: Jeg er personlig livredd for å drukne, og det hadde vært utrolig jævlig for meg å måtte "velge" om jeg skulle brenne ihjel eller drukne :thumbdown:

Lenke til kommentar
Dø av hjerteinfarkt i det jessica alba tar av seg klærene og skal hoppe til køys med deg. det må være kip måte å dø på :p

Pøh. Det ville jo vært en god død, er du død så merker du ikke noe og kan reflektere over hva du mistet.

 

Det som ville vært en jævla kjip måte måtte være å bli paralysert i hele kroppen, slik at kun hjernen og øyne fungerer (, men uten mulighet til å se rundt seg) og bare se på en skjerm med bilder/filmer av varierende kvalitet og bli holdt kunstig i live over lang, lang, lang tid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723
Å få hodet fjernet fra kroppen er i det minste en kort prosess.

Med minde det ikke er en uslipt lommekniv eller liknende :hmm:

Når du får hodet separert fra kroppen vil du fortsatt være i stand til å se / observere med øynene dine i minst 5-7 sekunder.

 

I gamledager ble folk ofte halshugget via en gapestokk offentlig. Han som kappet av hodet plukket opp det avskårete hodet etter håret slik at publikum kunne se. Man har flere rapporter om at hodet har "festet blikket" på noen i publikum, forså å få helt tomme øyne få sekunder senere.

 

On topic: Jeg tror det er ganske pain å få en syltynn nål presset sakte inn i øret.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Tenk å henge over en oppvarmet gryte i skogen, full av vann, og så bli heist sakte ned, slik at nederste del av føttene koker først?

Tenk om du fikk en rotte på magen med en blekkbøtte over, slik at eneste måten rotta kunne komme ut på, var å gnage seg gjennom kroppen din?

Tenk å bli skåret hull i magen, og tarmene dratt ut og tent fyr på, eller tråkka på?

Tenk å bli heist ned med føttene på en glødende plate, slik at de ble smeltet fast, og du måtte stå der til du døde?

Tenk å bli festet til en påle oppå ved, og denne ble tent fyr på, slik at du brant opp fra føttene og opp?

Tenk om du ble skjært sakte fra skrittet og opp, til du var kløyvd i to; men at dette skjedde sakte, maks 2 cm for dag?

Tenk å bli bundet og få en honningsti til nærmeste maurtue, slik at du ble spist levende av maur? Du ville bli både blind, døv og sinnsyk, før du døde langsomt med voldsomme smerter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...