Gå til innhold

Verste mulig måte å dø på?


Anbefalte innlegg

Ett rom uten lys, bindet fast i en tre stol. Britney Spears - Oops I Did It Again på repeat.

 

Lurer på om dette er en av de verste hittil.

 

Ellers så tenkte jeg på bli most mellom 2 vegger sakte og at veggen beveger seg et og et hakk om gangen med 1 minutt mellomrom og lager en lyd noen sekunder før sånn at du før følelsen "Shit nå kommer den igjen". Ganske ille både psykisk og fysisk, men har sett noen værre her i tråden da^^,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Worst fear is to die in bed of old age! Glory is to perish in combat!

 

Men spøk til side, sier bare Iron Maiden jeg.. Arrangere spydene så de treffer de mest smertefulle stedene, og du kan overleve i flere dager, i den mørke, blodige jomfruen..

Lenke til kommentar

Iron maiden er ganske syk ja, langvarig smerte kombinert med innestengelse som vil gi så og si alle klaustrofobi.

 

Noe lignende (som er med i filmen untracable) er å bli senket i vann opp til halsen som så sakte blir tilsatt svovelsyre til huden din etser opp og du til slutt dør av blodtapet når blodårene under revner. Dette kan gjøres langvarig ved å tilsette svovelsyre sakte til man ser huden begynne å løse seg, og så stoppe og la prosessen gå sin gang. Å kjenne huden bli sakte etset vekk må være forferdelig...

 

Med tanke på psykisk tortur tror jeg å se en venn bli revet i filler av en osterasp og vite at du er neste må være forferdelig (selv om smertene ikke vil vare så lenge...).

 

 

Nå fikk jeg plutselig mange syke idèer til en ny horror/splatter skrekkfilm (ala saw).

Lenke til kommentar

Du befinner deg i en mørk underjordisk kjeller (noe ala det på bildet), lenket fast til en stol.

dungeon.jpg

Foran deg ser du et brett med disse gjenstandene:

scary+doctor+tools.JPG

Du hører skritt komme mot deg i mørket før dette ansiktet kommer listende ut av skyggene:

hannibal-lecter.jpg

 

Tror fantasien deres tar hånd om resten :)

Lenke til kommentar

er det ikke i filmen den grønne mil der han fengseldirektøren "glemmer" å vete til svampen som han fangen skal ha på hodet i den elektriske stol? så han duden blir brent innvendig opp? Høres skrekkelig fælt ut det også.

Endret av Sno
Lenke til kommentar
er det ikke i filmen den grønne mil der han fengseldirektøren "glemmer" å vete til svampen som han fangen skal ha på hodet i den elektriske stol? så han duden blir brent innvendig opp? Høres skrekkelig fælt ut det også.

Ja det er i den filmen.

Men i den amerikanske versjonen av den elektriske stol bruker 3000V om jeg ikke tar for altfor mye feil.

Lenke til kommentar

Vet at da Mary den 1. av Skottland fikk møte en sløv øks da hun skulle halshugges, noe som gjorde at det måtte flere hugg til før hodet var kappet av.

 

"The first blow missed her neck and struck the back of her head, at which point the Queen's lips moved. (Her servants reported they thought she had whispered the words "Sweet Jesus.") The second blow severed the neck, except for a small bit of sinew that the executioner severed by using the axe as a saw. Robert Wynkfield recorded a detailed account of the moments leading up to Mary's execution, also describing that it took two strikes to behead the Queen."

 

Føler jeg ikke hadde noe særlig godt av å lese gjennom denne tråden. :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bli slipt opp av en gigantisk pussemaskin fra føttene og opp. Du er i en liten sylinder som passer slik at du må stå oppreist, du kan så vidt bøye knærne, gulvet er av fint sandpapir som beveger seg meget fort.

 

Være fastlåst under vann, men med næring og oksygen sendt til deg gjennom rør. Så er du bare der (under vann), til huden og etterhvert kjøttet går i oppløsning.

 

Falle ned fra et tre og brekke nakken slik at du blir lam rett ved siden av en diger maurtue.

 

"Drukne" i et badebasseng fullt av de innsektene du er mest redd for. Munnen din er låst åpen på et vis, slik at de kryper ned i halsen, inn i ørene osv.

 

(ikke noe grafisk, han snakker bare om hva som skjedde), bare det var begge føttene i tillegg, og så dø etterpå.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...