Gå til innhold

Verste mulig måte å dø på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bli slipt opp av en gigantisk pussemaskin fra føttene og opp. Du er i en liten sylinder som passer slik at du må stå oppreist, du kan så vidt bøye knærne, gulvet er av fint sandpapir som beveger seg meget fort.

Jeg har samme idè, bare med konsentrert syre. Kroppen din går i oppløsning nedenfra mens du ser på, og du kjenner du synker nedover. Død/tap av bevissthet skjer vell ca ved toppen av låret, litt avhengig av hvor fort oppløsningen skjer. Konsentrert SrF6 er en mulig kandidat til å gjøre jobben fort nokk, eller muligens HF.

Lenke til kommentar
- Ihjelkoking.

 

Vil si at det er værre å bare ligge i ett vann med normal temperatur. Ligger bare å kjenner du har lyst til å komme deg opp for å endelig kunne få litt luft, men du sitter fastbundet i en stein i havbunnen og tenker på hvor lite tid du har igjen før du slokkner.

Det tar lengre tid

Endret av sandinista
Lenke til kommentar
Fastbundet til en stol mens du må høre på Rybaks Fairytale til du stryker med. Grusomt.

Hadde ikke gjort meg noe :!:

 

Hør igjennom den en gang til og gjenta det :ermm:

Om jag hade suttit i en stol, fast bunden. Och den filmen hade visats på en stor skärm, då hade jag kanske blivit galen.

Men att sitta i en stol och lyssna på låten tills jag dör är bara en god död :p:new_woot:

*Sorry for svensk, Norsken min er litt rusten :whistle: *

Lenke til kommentar
De som har opplevd det sånn halvveis og blitt redda har nå bare sagt at det var deiligt. Er hvertfall det jeg har hørt :)

 

Drowning:

Victims first panic and try to hold their breath, typically for 30 to 90 seconds. Survivors have reported a "tearing and burning" sensation as water enters the lungs - but it is quickly followed by a feeling of calmness and tranquility. Oxygen deprivation results in loss of consciousness, the heart stopping and brain death.

Lenke til kommentar

Egil Band har jo noen fine eksemplarer i sangen TAGGING ;)

 

Håpe strikkhopp med ståltråd i steden for strikk, så begge bena blir rivet av.

 

Hoppe ut av fly uten falskjerm.

 

Svelge en usikra håndgranat, men den er vel ikke akkurat den man merker smerten mest av vil jeg tro

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...