Gå til innhold

Kritikk av Microsoft forbudt på HW.no


Anbefalte innlegg

Nok en gang kommer "moderatorene" (les: MS-fanboysene) i HW.no og sutrer fordi noen kritiserer verdens minst sikre OS produsert av HW.no's storsponsor Microsoft.

 

De har advart meg før, men de finner grunn til å si det igjen: Det er ikke lov å kritisere Microsoft i dette forumet.

 

Det er bare å innse at med en slik sensur, er det ikke noe vits i å følge dette forumet lenger. hvis HW.no er så hårdsåre for kritikk av en av sine sponsorer, så får man finne et annet sted å poste sine meninger. Et sted som er åpne for diskusjon og som har forståelse for at det finnes flere synspunkter.

 

Men det er klart at når storsponsorene trykker på, har man ikke mye å stille opp med.

 

Gratulerer med dagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nok en gang kommer "moderatorene" (les: MS-fanboysene) i HW.no og sutrer fordi noen kritiserer verdens minst sikre OS produsert av HW.no's storsponsor Microsoft.

 

De har advart meg før, men de finner grunn til å si det igjen: Det er ikke lov å kritisere Microsoft i dette forumet.

 

Det er bare å innse at med en slik sensur, er det ikke noe vits i å følge dette forumet lenger. hvis HW.no er så hårdsåre for kritikk av en av sine sponsorer, så får man finne et annet sted å poste sine meninger. Et sted som er åpne for diskusjon og som har forståelse for at det finnes flere synspunkter.

 

Men det er klart at når storsponsorene trykker på, har man ikke mye å stille opp med.

 

Gratulerer med dagen.

Det er noe som heter konstruktiv kritikk. Jeg har ikke fulgt med på dine kritiske innlegg, men jeg tipper den er av typen som har en tendens til å skape kvalme og som ikke fremmer gode debatter.

HW.no er ikke ute etter å hindre debatter rundt Microsoft sin virksomhet, men krangling etc. er ingen tjent med.

Lenke til kommentar

Vi som modererer har ikke noen direkte tilknytning til den redaksjonelle eller økonomiske siden av hw-nettverket, så å påstå at vi modererer til fordel for Microsoft er langt ut på viddene.

 

Det er bare å lese et bittelite knippe av dine poster, så skjønner vi hvem som er mest fanatiske mot eller for et firma her.

Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen ja!

 

Det du sier henger i mine øyne ikke på greip, og det blir jo på grensen til ironisk å se akkurat deg klage over dette her. :p

Jeg har vært på forumet noen år nå, og en av de tingene jeg har diskutert ganske mye er nettopp operativsystemer. Jeg kan ikke si jeg ser at det er lav takhøyde for kritikk av hverken Windows eller Linux (eller noen annen merkevare), og jeg tror ikke du vil finne så veldig mange som er ening med deg. Men det er min opplevelse, du har tydeligvis din.

 

Kanskje du kunne lage en egen tråd der du samler ditt budskap, fremfor å spamme ned hver eneste Windows-relaterte artikkel med 2 linjers ubegrunnet hat?

På den måten kunne du se om det virkelig blir sensurert vekk meninger som ikke går i favør av Microsoft som en forum-policy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...