Gå til innhold

Newb øyeblikk og flauser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DET er morro :D

 

med roguen min, trodde jeg at jeg kunne parry attacks hvis jeg trykka på parryknappen til riktig tid ;P det var jo såklart en passive skill, så jeg ble dritsur da jeg ikke fikk ha den på actionbarsene... mener jeg prøvde å fighte mobs med spellbooken oppe :)

 

Haha, kan jeg se for meg!

Må vel ha vært en smule flaut om du hadde fått det påpekt under et LAN :p

Lenke til kommentar

Husker en av de første dagene mine med wow... back in the days når man var gud hvis man hadde tier 0,5 :p

 

Anyways, jeg løp rundt i Elwynn forest på paladinen min, tror jeg var lvl 8 eller noe sånt, også klarte jeg på en eller annen måte å endre kameravinkelen slik at jeg så karakteren min rett ovenfra. Jeg ante selvsagt ikke åssen man fikk dette endret tilbake, så jeg spilte sånn i et par timer (veldig irriterende i grunn), før jeg trykket feil med musa og fikk kameravinkelen til å fly rundt omkring, da lærte jeg å endre kameravinkelen gitt! :!:

Lenke til kommentar
Jeg fant ikke ut at man kunne drikke og spise samtidig før jeg var level 60.

 

Men sånn ellers er det ikke mye. Helt utrolig my idiotisk i denne tråden. Virker som at folk ikke har spilt dataspill før i det hele tatt.

 

true... men tror mange er ganske unge = no experience :p

Lenke til kommentar

Var i STV og questet med shamanen min. I området var det en annen shaman og en hunter. Denne hunteren drev hele tiden og dro mobs bort til totemene mine, slik at eg fikk agro. Huntern fortsatte og eg ble etter hvert flyforbanna.

 

Shamanen og hunteren snakket et øst-europeisk språk og eg hadde mistet fattningen og begynte å spy ut rasistiske kommentarer.

 

mens eg står der og slenger de styggeste glosene eg kan, så vil shamanen duelere meg. Eg trykker ja og tenker at no skal eg faen meg knuse den idioten.

 

Eg slenger ut totemene mine og banker løs på han. I kampens hete gjorde jo hunteren det han hele tiden hade gjort mot meg. Den andre shamanen hadde ikkje brukt noen totems, og eg fikk flere mobs på meg. prøvde febrilsk å heale meg selv, men durability los var et faktum + noen hånilge whispers med "want a ress? 10g lol"

 

Då følte eg meg jævlig dum...

min største flause

Lenke til kommentar
Var i STV og questet med shamanen min. I området var det en annen shaman og en hunter. Denne hunteren drev hele tiden og dro mobs bort til totemene mine, slik at eg fikk agro. Huntern fortsatte og eg ble etter hvert flyforbanna.

 

Shamanen og hunteren snakket et øst-europeisk språk og eg hadde mistet fattningen og begynte å spy ut rasistiske kommentarer.

 

mens eg står der og slenger de styggeste glosene eg kan, så vil shamanen duelere meg. Eg trykker ja og tenker at no skal eg faen meg knuse den idioten.

 

Eg slenger ut totemene mine og banker løs på han. I kampens hete gjorde jo hunteren det han hele tiden hade gjort mot meg. Den andre shamanen hadde ikkje brukt noen totems, og eg fikk flere mobs på meg. prøvde febrilsk å heale meg selv, men durability los var et faktum + noen hånilge whispers med "want a ress? 10g lol"

 

Då følte eg meg jævlig dum...

min største flause

Var de to andre karene som var de store idiotene der da. Selv hadde jeg rapportert dem for griefing.

 

Har jo selvfølgelig gjort noen tabber selv.

-Tok en tid før jeg fant talents, og da trodde jeg det var smart å sette litt i alt. Pleide å si til folk at det som var langt nede ikke var viktig i lav level når folk sa at jeg burde holde meg til ett spec.

-Min første character var en warlock, hadde hørt at jeg trengte masse mana så jeg stacka kun intelect og lurte på hvorfor jeg daua så mye. Skulle fikse det senere, og bruke alle pengene mine på kun stamina gear.

-Tok meg en god stund før jeg så et tips om at en kunne drikke og spise på likt.

Kommer ikke på så mye mer nå.

 

Største flause var vel når jeg ble satt til å dispelle fusion punch på Iron Council og ikke tenkte på å sette opp noe macro og drev å styrte med targeting osv osv, ble et par wipes på det. Samme ting med Mimiron, den greia som tar sykt med damage (Glemt navnet). Skulle få overført litt damage fra tanken til meg, hadde macro klar og greier, kom til den jeg skulle ta og der wipa vi. Kom plutselig på at vi bytta ut en tank og jeg glemte å skifte navn. -_-

Lenke til kommentar

Hver gang jeg dinga i lvl 60++ tok jeg FP til dark portal, gikk gjennom den, så FP til wetlands, båt over til kalimdor - FP til druidstedet - båt over til exodar. Tok meg en halvtime hver gang jeg skulle lære nye spells, men i lvl 66/67 ble jeg fortalt at jeg bare kunne ta portalen som var i shatt ... visste heller ikke at det var en classtrainer (shammy) i sw

 

/facepalm

Lenke til kommentar

Hadde en liten flause for litt siden, jeg har fulgt en post på Warlockden forumet for å passe på hitcap, brukte 0/13/58 build å trodde jeg var hitcapped fordi jeg hadde points i Cataclysm.

 

Det var ikke så lenge siden jeg nådde 368 og hadde faktisk litt over det, så jeg gikk å skrytte på meg i over en uke at jeg var endelig hitcappped og vel så det.. Men så visste det seg at etter 3.1 patchen så fjernet de den 3%hit fra den talenten å gjør at suppresion på gjør det på alle spells i stedet..

 

Så da ble det byebye kjære soul-leech, har nå 3/13/55 :(

Lenke til kommentar

Kan trøste deg med at du nå er hitcapped med alle spells, mens du før bare ville vært capped med destro :p

 

Var nøye med å lese tips etterhvert som de kom når jeg begynte, så gikk aldri på noen store smeller. Bortsett fra da en kompis skulle maile meg noe gull på min trial account, og jeg ikke forstod hvorfor jeg ikke fikk dem. Fikk hjelp av en GM, som heller ikke fan utav det...

Lenke til kommentar

Hmm, jeg kommer ikke på noe flause egentlig... Men den største tabben jeg har begått var vel mere det at jeg startet med WoW. Jeg spilte til sammen i nesten 3 år og hadde i pre-tbc to lvl 60, og i tbc tre lvl 70 og i wotlk nesten to i 80. Alle har vært ekstremt bra gearet og høyt ranked i arena. Glad jeg sluttet for å si det sånn, noen venner av meg har mista det ordentlige livet sitt...

Lenke til kommentar
Hmm, jeg kommer ikke på noe flause egentlig... Men den største tabben jeg har begått var vel mere det at jeg startet med WoW. Jeg spilte til sammen i nesten 3 år og hadde i pre-tbc to lvl 60, og i tbc tre lvl 70 og i wotlk nesten to i 80. Alle har vært ekstremt bra gearet og høyt ranked i arena. Glad jeg sluttet for å si det sånn, noen venner av meg har mista det ordentlige livet sitt...

 

Jeg kondolerer. Trist når sånt skjer, men er en smule usikker hvordan det er relatert til World of Warcraft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...