Gå til innhold

Newb øyeblikk og flauser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nesten sur her jeg sitter :p Vet ikke hvor mange timer jeg har brukt på å forklare newbies ting, uten at de hører!! Det er greit å være uviten, men når det blir forklart og du ikke gidder å forstå. Skal legges til at jeg forklarer på en ordentlig måte (er ikke mange som gjør det...!)

 

Ellers så levlet jeg fra 1-46 + 49-60 som resto druid hvor jeg brukte Staff + Moonfire når mobben kom inntil meg. Visste hva root var, men jeg likte ikke å drikke. De tre levelene var jeg feral, men jeg likte ikke å ikke få groups med en gang så jeg respecca :p

Lenke til kommentar

Husker jeg satt å så på en kompis spillte 4-5 dager mens jeg ventet på mitt skulle komme i posten. Slapp å nube med talentpoints og gå til trener :p

 

disse tabbene har vel sikkert mange gjort tenker jeg. :roll:

- SM cath - 39 warr pulle ut bossen med bue uten å sløse tid på resten av mobsa(Say no more?)

- Satse på amor istedenfor stats og lure på hvorfor i helvete livet går ned iblandt og andre ganger opp.

- Intellect på roguen min var et must.

- Bonushealing var også et must, tenk så bra min first aid ble da....

 

:ph34r:

Lenke til kommentar

Kom på en jeg er ganske så flau over. Rett etter nye druid forms ble vist frem så bestemte jeg meg for å teste ut feral specc. Gearet opp på en dag og begynte med Heroics og Naxx 10, men slet veldig med å holde aggro, men det gikk så vidt. Det viste seg at jeg tanket med lvl68 abilities, som var sist jeg hadde vært feral specc...

Lenke til kommentar

Samboeren min spiller WoW, så jeg har heldigvis sluppet unna de verste flausene, men det har jo vært dager hvor jeg har spilt alene.. :p

 

Jeg begynte å spille en natt jeg ikke fikk sove. Sto opp, lagde meg en char på samboerens konto og prøvde å skjønne hva dette spillet gikk ut på og hvordan det fungerte. Neste morgen, når samboeren stod opp (kjempefornøyd!) var jeg lvl 6. Hadde brukt over 5 timer. :D Hadde selvsagt dødd så mye at alt gearet var rødt og jeg (prøvde) å drepe mobs med bare hendene - skal si det var en kamp for livet. Brukte dessuten en halv evighet på å lvle denne hunteren, og på lvl 36 var jeg så lei hele kjerringa at jeg sletta henne. Noen dager senere savnet jeg henne og lagde en ny hunter med samme navn og utseende. :!:

 

Jeg har også;

 

- blitt summonet til Barrens (jeg hadde jo kun vært i Silversong), og partyet mitt dro fra meg, så jeg rota meg bort og ble drept hele tiden. Gråt IRL og synes det hele var en svært ubehagelig episode. :p

 

- blitt halvt hysterisk pga en snill JC som ville gi meg to ringer gratis (min første trade). Ville for alt her i verden ikke ha noe med denne personen å gjøre og prøvde å snu meg med ryggen til han og ikke snakke til han i håp om at han ville la meg være i fred. Gråt IRL denne gangen også, og hylte på samboeren min som måtte komme å skrive takk til den snille JC, fordi jeg ikke turte.

 

- stått i ett hjørne i Gruul og vært redd IRL, mitt første raid og jeg synes det var kjempeskummelt. Var med guilden mens jeg enda lvlet opp, da, så det gjorde ikke noe at jeg kun casta 3 heals før jeg stakk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...