Gå til innhold

Newb øyeblikk og flauser


Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk!

 

Har lest hyppig på dette forumet etter at jeg fant ut at jobben ikke blokkerer det, og har blitt underholdt av mangt et tema her.

 

Savner et topic hvor man kan poste sine flaue/newby moments, enten det er dine egne eller noen komplett merkelige hendelser eller idioti fra en annen spiller.

 

Kan jo nevne noen av mine newb moments:

 

Lærte meg ikke hva AH var før lvl 55

 

Kjeftet på folk som brøk polymorphen min, selv etter at alt var dødt og det bare var sauen igjen. Misforstod poenget litt :p

 

Talentpoeng hjalp en god del da jeg fant de på lvl 22

 

På flauser kommer jeg bare på en for øyeblikket, var da vi i guilden skulle ta gruul, og alle hadde lest om shatter og fått en plass å stille seg på.

Smart som jeg var skulle jeg iceblocke på magen min, og trykket jo isteden blink og plutselig var jeg rett ved tanken og noe melee, som da døde ganske greit :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle til IF på level 17, tok turen igjennom redridge og burning stepps før jeg ga opp rundt BRM. :)

 

Mener vi har en slik tråd fra før.

 

Jeg fant ingen tråd da jeg lette :)

 

Husker da jeg syntes det var veldig logisk at Southshore kunne det svømmes til fra westfall.

 

Og min største newb moment egentlig var vel egentlig da jeg fant Deeprun Tram og syntes det var idiotisk at man måtte løpe så langt fremover bare for å komme til en ny by. Fant etter det ut om Autowalk da jeg klagde til alle jeg så senere :p Og deretter fant jeg ut om toget.

Lenke til kommentar

Kul tråd!

 

hm, det er så mangt. Får remse opp det eg kommer på nå :p

 

-Visste ikke før i lvl 30 at du kunne trykke på armor/weps som folk hadde linka for å finne ut stats og slekt.

-Prøvde å selle Bop items.

-5 days played til lvl 27 på min første char.

-Brukte 1 talent på hver gren i Restorarion, Feral, og balance.

-Trudde WTS betydde Want to shop.

-Deleta charateren min da eg ikke fant veien ut av undercity :p

 

Kommer ikke på mer i farta. :p

Lenke til kommentar

Haha, lurer på hvor mange som har deletet spilleren sin for noe sånt tull.

 

Exen min, som jeg fikk til å spille wow en dag hun var syk, hadde slettet sin da jeg kom hjem fra jobb. Grunnen var at hun døde hele tiden, og det var ikke rart da hun bare drev å utforsket spillet under vann i BloodElf start området.

Lenke til kommentar
-Deleta charateren min da eg ikke fant veien ut av undercity :p

Haha! så sykt eid!

 

Skal vi se.. Dette gjorde jeg på en warrior:

-jeg brukte nesten 19 dager played til lvl 70 på min aller første character, som jeg nå ikke lenger spiller på.

-Jeg visste ikke om proffesions før ca lvl 50.

-Jeg gikk til rundt lvl 30 med kun ett one-handed sword i hånda før jeg skjønte at jeg kunne bruke to. :whistle:

 

Ja, ganske flaut :blush:

Lenke til kommentar
-jeg brukte nesten 19 dager played til lvl 70 på min aller første character, som jeg nå ikke lenger spiller på.

 

Ja, ganske flaut :blush:

Flaut? Jeg hadde 22dager til 60.

 

Ikke WoW, men uansett. Jeg brukte 6 måneder for å levle Barbarian-characteren min i AoC til lvl 40... :dontgetit:

Du kan vel si jeg liker å ta meg tid

Endret av Mr.Graves
Lenke til kommentar

Begynner å bli veldig lenge siden alt dette skjedde. Morsomt å tenke tilbake på hvor uviten jeg var.

 

Min aller første character var en night elf druid som jeg så absolutt skulle ha gun på etter at jeg lootet en grå gun ganske tidlig. De første duelene jeg tok rundt start området bestod kun av moonfire, og ble veldig sjokka over at folk ble sinte og kalte meg spammer osv.

 

På min andre character som var en shaman, brukte jeg utrolig mye tid på å drepe grå mobs utenfor XR før jeg forstod at disse ikke ga meg noe experience. Var riktignok noen av de som var grønne, noe som gjorde meg enda mer forvirret(tenkte aldri på fargene. Etter at jeg innså dette måtte jeg jo finne et nytt sted å drepe mobs, så jeg løp helt til 1k needles, og deretter til feralas for å se. Likte ferelas så godt at jeg letet lenge etter mobs som jeg kunne drepe, selv om jeg døde i massevis. Forstod derimot at disse mobsa med hodeskallen betydde noe langtifra positivt.

Husker også jeg questet utenfor ZG rett etter patchen hadde kommet, og mange spurte om jeg hadde fused wiring som jeg ville selge. Etter jeg innså at disse var verdt en del, farmet jeg området der i flere timer over flere dager. Etter jeg solgte en haug av de, fikk jeg råd til både mount og Kang the decapitator(epixxx!!) som jeg skulle bruke senere når jeg var høy nok level til å bruke den.

Fikk også tidlig vite om battlegrounds, men følte jeg ikke gjorde det noe særlig bra, helt til jeg ble høy nok level til å bruke kang. Shamans var utrolig OP på den tiden, og siden jeg hadde en ganske rå øks, eide jeg jo rett og slett, selv om jeg var særlig god(ikke at du trengte å vite om mer enn WF+stormstrike). Deretter brukte jeg lange tider på battlegrounds, sikkert opptil 5-8 dager played siden jeg følte jeg gjorde det knallbra. Killingspreen ble avsluttet etter jeg møtte en 49 warlock som alltid brukte soulfire mot meg, og siden jeg ikke visste at earthshock hadde en interruption(haha) og at grounding totem ville absorbe den, ble jeg konstant eid av denne warlocken Svenbertil(dette husker jeg godt!). Til slutt ble jeg så lei av å bli drept av han konstant, og bestemte meg derfor å levle opp til 60, men ble like OP der samtidig som at jeg farmet meg til The Unstopable Force og Champion-tittelen.

Lenke til kommentar

Husker jeg når jeg startet og spille, leste litt om noen sånne leveling guider på nettet, men så tenkte jeg at jeg skulle grinde til lvl 15-16 i Newbie området, så der sto jeg noen timer, hehe.

 

Husker også en Blood elf Warlock jeg hadde levlet opp til 22, ble drept og drept over over, så fant jeg ut at jeg hadde lvl 5-8~ items når jeg var lvl 22 :( Husker den tiden jeg ikke skjønte noe om gear.

Endret av Roobert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...