Gå til innhold

Mer visdom fra blizzard. ( Ban for å kite Flame Leviathan )


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, de var 4 stk og brukte en metode som gjorde at bossen ikke fungerte som den skulle i følge GM. Veldig interesangt at folk tror han ble bannet for å undermanne en instanse, det er tydeligvis ikke det som er poenget her, han ble bannet for å bruke diverse knep for å knerte FL.

 

Finner dere det ikke litt rart at 4 personer, dvs mindre enn en normal full instanse, kan ta ned en Raidboss selv om han er enkel?

Lenke til kommentar

Finner det litt rart at du klarer å motsi deg sjølv i ett og samme innlegg. :)

 

Det som er poenget er at det der ikke på noen som helst måte er en exploit, bossen skal kites og det gjør de jo på en genial måte.

 

Om de nå skal bannes for det får være opp til Blizz, finner det dog litt rart at de gjør det.

Lenke til kommentar

Motsier meg med hva?

 

Samt jeg forsøker å se det litt mer åpent enn bare fra spillerens side men forsøker og se hva det er de har gjort som gjorde at de ble bannet. Samt at permban er noe som gies for gjentagelser eller ekstreme overtredelser av avtalen. Ettersom vennene ikke ble permbannen men han andre ble indikerer at han hadde gjort sin del av lovbrudd.

Lenke til kommentar
Vel, de var 4 stk og brukte en metode som gjorde at bossen ikke fungerte som den skulle i følge GM. Veldig interesangt at folk tror han ble bannet for å undermanne en instanse, det er tydeligvis ikke det som er poenget her, han ble bannet for å bruke diverse knep for å knerte FL.

 

Finner dere det ikke litt rart at 4 personer, dvs mindre enn en normal full instanse, kan ta ned en Raidboss selv om han er enkel?

 

Skjønte ikke det siste innlegget ditt :S

Lenke til kommentar

Det er ikke en motsigelse, er ikke engang relevant mot hverandre.

 

Det første jeg sier er at mange tror han ble bannet for å undermanne en instanse. Det andre jeg setter spørsmålstegn rundt er hvordan de klarte å ta ned en raidboss med en gruppe mindre enn hva man bruker på heroics.

Lenke til kommentar

Vel, det er jo på måte en exploit da. Bossen skal jo gjøres av 10 eller 25 man. Grunnen til at han blir så enkel med to er jo ganske åpenbar, og derfor bruker du en mekanikk som i grunn ikke skal fungere til å drepe han. Det er jo på en litt shady måte juks.

Lenke til kommentar
Vel, det er jo på måte en exploit da. Bossen skal jo gjøres av 10 eller 25 man. Grunnen til at han blir så enkel med to er jo ganske åpenbar, og derfor bruker du en mekanikk som i grunn ikke skal fungere til å drepe han. Det er jo på en litt shady måte juks.

 

Grunnen til at han er så enkel er at blizz har brukt 2 min på å lage encounteret. Er ingen problem å få han til å kunn tracke langs diagonalen i med 25 spillere heller. Krever bare 2 min med forklaring av taktikk og kjør på.

 

Man må bare få hele resten av gruppa til å flytte til motsatt hjørne når en blir targeted.

Lenke til kommentar
Vel, det er jo på måte en exploit da. Bossen skal jo gjøres av 10 eller 25 man. Grunnen til at han blir så enkel med to er jo ganske åpenbar, og derfor bruker du en mekanikk som i grunn ikke skal fungere til å drepe han. Det er jo på en litt shady måte juks.

 

Grunnen til at han er så enkel er at blizz har brukt 2 min på å lage encounteret. Er ingen problem å få han til å kunn tracke langs diagonalen i med 25 spillere heller. Krever bare 2 min med forklaring av taktikk og kjør på.

 

Man må bare få hele resten av gruppa til å flytte til motsatt hjørne når en blir targeted.

Jo, det er et problem. Om du stiller 12 spillere på den ene siden og 13 på den andre, så vil han til slutt persue 2 stykker på samme side, som tvinger dem til å flytte seg. Er det bare to å velge mellom derimor så vil han jo selvfølgelig bare kjøre frem og tilbake uten å nå noen. Å det de gjør det er faktisk ikke kiting. Kiting er jo når du faktisk drar bossen etter deg, stopper han med diverse ting. Det de gjør er å stå bom stille på hver sin side.

Lenke til kommentar

Netopp, enig med Neppe her, med de antallet de har her er det ikke noe kiting men heller en utnyttelse av en "feil".

 

Men, det er såpass populært å hate Blizzard, rart at noen egentlig gidder å spille dette spillet med et så slemt selskap som Blizzard bak spakene.

Lenke til kommentar
Vel, det er jo på måte en exploit da. Bossen skal jo gjøres av 10 eller 25 man. Grunnen til at han blir så enkel med to er jo ganske åpenbar, og derfor bruker du en mekanikk som i grunn ikke skal fungere til å drepe han. Det er jo på en litt shady måte juks.

 

Grunnen til at han er så enkel er at blizz har brukt 2 min på å lage encounteret. Er ingen problem å få han til å kunn tracke langs diagonalen i med 25 spillere heller. Krever bare 2 min med forklaring av taktikk og kjør på.

 

Man må bare få hele resten av gruppa til å flytte til motsatt hjørne når en blir targeted.

Jo, det er et problem. Om du stiller 12 spillere på den ene siden og 13 på den andre, så vil han til slutt persue 2 stykker på samme side, som tvinger dem til å flytte seg. Er det bare to å velge mellom derimor så vil han jo selvfølgelig bare kjøre frem og tilbake uten å nå noen. Å det de gjør det er faktisk ikke kiting. Kiting er jo når du faktisk drar bossen etter deg, stopper han med diverse ting. Det de gjør er å stå bom stille på hver sin side.

 

 

Du skal ikke dele dem likt, bare sørge dor at alle osm ikke har "aggro" stikker til motsatt hjørne av det han med aggro er i. Uansett, ikke i nærheten av juks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...