Gå til innhold

Mer visdom fra blizzard. ( Ban for å kite Flame Leviathan )


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Poenget mitt er at det er BLIZZARD som har gjort en feil. Det at det er huller i encounteren, som disse dedikerte spillerene finner og utnytter burde de klare å leve med. Endre heller encounteren enn å banne. Latterlig av Blizzzzzz

 

Det sier seg selv at med et såpass stort spill som World of Warcraft så klarer de ikke å teste alle aspekter av det, derfor er de avhengig av tilbakemelding fra spillerne. Når spillerne holder kjeft og utnytter feil i spillet som er åpenbart exploits så får de som fortjent.

 

Samt at alle kjenner til reglene, de trenger dog ikke å spille WoW om de finner reglene uakseptable.

Lenke til kommentar
Poenget mitt er at det er BLIZZARD som har gjort en feil. Det at det er huller i encounteren, som disse dedikerte spillerene finner og utnytter burde de klare å leve med. Endre heller encounteren enn å banne. Latterlig av Blizzzzzz

 

Det sier seg selv at med et såpass stort spill som World of Warcraft så klarer de ikke å teste alle aspekter av det, derfor er de avhengig av tilbakemelding fra spillerne. Når spillerne holder kjeft og utnytter feil i spillet som er åpenbart exploits så får de som fortjent.

 

Samt at alle kjenner til reglene, de trenger dog ikke å spille WoW om de finner reglene uakseptable.

Det er helt tydelig at vi ser forskjellig på saken. Jeg orker ikke gå gjennom hele teksten og finne det jeg er for og imot. Det jeg lurer på er; Hvorfor skal Blizzard banne disse spillerene? Uten dem hadde de neppe funnet feilen.

Lenke til kommentar

Update: Var akkurat på bossen med kun 2 Demolishers, han kan faktisk targette samme player to ganger nå om du ikke flytter deg nok mens han har deg som target første gang. Var fortsatt null og niks problem å ta den ned med 2 stk så ser ikke helt grunnen til å fikse det. Bare løper fra den i stedet for å stå stille.

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar

Er ikke hele poenget med denne bossen at den skal bli "kitet" rundt omkring slik at man ikke blir most til h*lvete? At man gjør det på en rask måte med 25 spillere eller en treig måte med >10 spillere er da vel bare smak og behag?

 

Hvis dette er nok til en ban fortjener vel hele Ensidia-guildet ban da de tok Hodir hard mode første gangen f.eks? Men det skjer vel ikke...

 

Edit: Leif

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
hvordan drepte Ensidia Hodir Hard Mode da?

 

Inner Sanctum og Method tok han først når du hadde 2min 30sec på å drepe han. Så ble han buffet til at du må ta han innen 2mmin før Ensidia kom dit. Så de brukte spellsteal på Pollinate ( http://www.wowhead.com/?spell=63059 ) sammen med å ha 9 mages i raidet for å i det heletatt å kunne greie bossen med gearet de hadde på det tidspunktet. Bossen ble senere nerfet til 3min.

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Apologies for the delay getting back to you on this. There were certain things I had to verify before I could offer further answers.

 

My original response earlier in the thread still stands. The suspensions applied to accounts for exploitation during the Flame Leviathan encounter were related to a genuine issue allowing players to trivialize the encounter. I assure you: if you were doing it, you would be fully aware of the unintentional nature of this "tactic", and wouldn't need to ask for clarification. It would simply not be possible to have done this unawares.

 

This is the case even for suspensions applied after the hotfix. There was a delay before action was taken against some accounts, but they were all due to violations that occurred during the initial, unfixed period.

 

The portions I have edited out from some of your posts were unrelated to the actual exploit. However, it could still be considered an unintentional method of completing the encounter, and the Game Master department would recommend against using such a tactic. That said, if you are fully participating and following commonly accepted tactics, you are free to attempt the encounter with as many or as few players as you like as the difficulty level of the encounter would scale accordingly.

 

Hva er det han egentlig prøver å si?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...