Gå til innhold

Korleis skal eg klippe meg?


Anbefalte innlegg

Norsk frisør er suge og mangla erfaring..... Finn dej ei utlandsk frisør dame, vedder på at du blir kjempe fornøyd me resultatet...

Høres ut som at du mangler norsktimeerfaring...

 

Hahaha !

Gullkorn :)

 

Forøvrig så har opprinnelse ingenting med erfaring å gjøre. Du er fordomsfull.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dom i hodet da? derfor eg forteller at norske frisør er suge å mangla erfaring pga har hatt erfaring me dei og alle sammen blei mislykka og eg var ikke fornøyd med resultatet...

Tydeligvis ganske "dom" ja. :shrug:

Kanskje du bør prøve å kommunisere bedre med frisøren din eller noe?

Jeg har aldri blitt misfornøyd med frisyren min siden jeg starta å bruke en fast frisør for 5-6 år siden. Og gjett hva, han er norsk.

Lenke til kommentar
Samme her.

Jeg er veldig fornøyd med min frisør, som er norsk, og jeg har klippet meg der de siste 7-8 årene. Også fornøyd med min nye, samme sted, ny frisør, etter at min gamle sluttet.

 

Tror heller at enkelte utenlandske frisører suger og mangler erfaring.

 

Stemmer. På jobben til hun jeg bor med er det ei fra midtøsten med 5-10 års erfaring. Hun var så teknisk elendig at hun kun får lov til å vaske hår og feie gulvet til hun lærer seg å klippe ordentlig. Norske frisører har en lang læretid, i motsetning til andre land, har jeg fått inntrykk av.

 

Forøvrig er god kommunikasjon viktig for en god klipp, og hvis Misterious snakker like dårlig norsk som han/hun skriver tror jeg feilen ligger der.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...