Gå til innhold

Top 5 Games of All Time! =D


Anbefalte innlegg

(har vist ikke lov å bumpe mer:P så da skriver jeg noen fullstednige settnigner. For det ER LOV.)

 

 

ser mange velger å sette opp zelda i sin top 5 liste^^ :thumbup:

skulle øsnke de kunne rekonstruere: The legend of Zelda - Ocarina of time til Wii^^

det hadde vært ganske fun å spilt igjen^^ har dessverre mista mitt orginale spill men :( .

Keep it up:D

Jepp. Jeg skulle gjerne ønsket det. Man kan jo spille Zelda Ocarina of Time Master Quest (GameCube spill) til Wii, men det er ikke like moro som originalen. Man har blant annet dårligere kontroll over Link, og noen av gåtene i spillet er gjort om til mye vanskeligere. Gleder meg til at et nytt Zeldaspill kommer til Wii. Jeg ble litt skuffet over Spirit Tracks til DS. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tony Hawk's Underground har vært en stor favoritt gjennom min tid som Gamer. Fallout 3 og Oblivion er også to store tittler.

 

Har andre favoritter som:

 

- GTA Vice City

- Tony Hawk's Underground 2

- CoD 4

- Ico

 

Kan ikke akkuratt sette noen over hverandre, jeg syns bare alle er veldig bra. :)

Lenke til kommentar
(har vist ikke lov å bumpe mer:P så da skriver jeg noen fullstednige settnigner. For det ER LOV.)

 

 

ser mange velger å sette opp zelda i sin top 5 liste^^ :thumbup:

skulle øsnke de kunne rekonstruere: The legend of Zelda - Ocarina of time til Wii^^

det hadde vært ganske fun å spilt igjen^^ har dessverre mista mitt orginale spill men :( .

Keep it up:D

Jepp. Jeg skulle gjerne ønsket det. Man kan jo spille Zelda Ocarina of Time Master Quest (GameCube spill) til Wii, men det er ikke like moro som originalen. Man har blant annet dårligere kontroll over Link, og noen av gåtene i spillet er gjort om til mye vanskeligere. Gleder meg til at et nytt Zeldaspill kommer til Wii. Jeg ble litt skuffet over Spirit Tracks til DS. :roll:

 

Jeg tror ikke dette er ulovlig om du har spillet, så jeg skriver det her.

 

Hvis du laster ned project 64 til pc, og så laster ned Ocarina of Time som en ROM fil fra feks www.rom-freaks.net og så bare åpner filen i n64 er det bare å spille i vei! :) Det gjorde jeg og det funker faktisk ganske bra! :)

Lenke til kommentar

Hoi, hoi, dette var vanskeleg... Sjølv om eg har ein klar nummer 1, så er det dei andre som er vanskelege...

 

Nummer 5 - Fable

Følelsen av å starte Xboxen kvar gong eg skulle spele Fable var fantastisk. Tankane om kva eg hadde gjort tidlegare strauma på, og eg var alltid klar for nye eventyr. Herleg stemning.

 

fable-1a.jpg

 

 

Nummer 4 - Diablo II

Huff-a-meg for ein historie! Storyen gjorde meg avhengig av dette spelet, MÅTTE få med meg kva som skjedde viss eg kom meg vidare. Det mørke temaet gjorde ikkje akkurat opplevelsen dårlegare.

 

diablo2-01145.jpg

 

 

Nummer 3 - Super Mario 64

Aah, barndomsminner. Ufatteleg mange timar brukt på Nintendoen og den verdenen der. Oppdraga var (nesten) alltid like morosame og følelsen du fekk etter å ha fått ei vanskeleg stjerne var fantastisk!

 

super-mario-64.jpg

 

 

Nummer 2 - Heroes of Might and Magic III

Ubegripeleg morosamt spel, både multiplayer og singleplayer. Ganske sikker på at det er det spelet eg har brukt mest tid på (utanom WoW, ofc... :p). Heilt klart det beste i HoMM-serien.

 

herochron_screen003.jpg

 

 

Nummer 1 - The Curse of Monkey Island

Aldri har eg blitt så betatt av eit spel. Gameplayet, dialogane, humoren, stemningen, musikken, miljøet, storyen, grafikken... Det er rett og slett vakkert - ei perle innan spel!

 

miskullisland_2.jpg

Lenke til kommentar

Er nok ikke så lett å finne til til en rimelig pris.

 

 

1. Day of the Tentacle

Samarbeid i 3 forskjellige tidsperioder gjør dette til tidenes beste spill-konsept. I tillegg veldig morsomt og absurd i beste lucasarts-stil.

 

2. Counter-Strike

Har blitt noen år med CS. Kan alltids finnes frem og spille noen runder. Finnes etterhvert utrolig mange måter å spille på, og svært morsomt å spille kamper med noen kompiser.

 

3. The Curse of Monkey Island

Det 3. spillet er faktisk det beste i serien. Nydelige bilder og svært, svært morsomt.

 

4. Command & Conquer

Har utrolig mange gode minner fra dette spillet. Senere også med LAN-muligheter. Må nesten nevne Red Alert også, selv om det aldri ble helt det samme. Tiberium Sun var en skuffelse.

 

5. Grand Theft Auto 2

Brukte maaaange timer på det første spillet. Men med litt bedre grafikk, større, gode oppdrag, flere våpen, bedre radio osv, er dette det GTA-spillet jeg alltid finner fram hvis jeg får lyst til å spille GTA.

 

 

 

Andre spill som er verdt og nevne:

Heroes of Might and Magic III

Age of Empires II (med expansion pack)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hva er deres Topp 5 Spill "of all time!"? Alle spill fra både konsoll og PC kan vere med.

 

Mine er:

 

1. Zelda: Ocarina Of Time (N64)

2. Final Fantasy 9 (PSX)

3. Mario 64 (N64)

4. Elders Scrolls 4: Oblivion (Xbox 360,PS3,PC)

5. Might & Magic 7: For Blood And Honour (PC)

Endret av Lugaid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...