Gå til innhold

Nokia N97 - Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eclipse v2.0: http://www.mediafire.com/?0v0dyo0nmyt

 

- Fikset videoopptak bug

- Fikset musikkspiller bug

- Fikset bug som gjorde at Ovi Store ikke lot seg oppdatere

- Widgets fungerer igjen

- RomPatcher+ inkluderer nå Install Server (installer hva som helst) og Open4All (gir programmer tilgang til systemmapper).

- E:\Patches opprettet. Legg dine egne patcher her.

Endret av Symbian_Pro
Lenke til kommentar

jeg har klart miste en stylus som falt utav toppen sin.

bestilte heldigvis et par ekstra når jeg fikk telefonen siden jeg er flink til og miste sånt, liker ha 2-3 i reserve istedenfor bestille når mistet og vente.

 

var sånne jeg bestilte, samme som følger med telefonen orginalt:

Genuine Nokia N97 Flat Touch Screen Stylus with Strap (Dark Grey)

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

men mytrendyphone tar ca samme bare i frakt som dealextreme tar for stylusen med frakt inkludert.

 

Tusen takk for mange gode svar. syns at det er greit å ha en penn til visse ting som har liten skrift. Teamer skal jeg søke litt etter på google. Mange takk alle sammen for gode svar. :-)

Lenke til kommentar

Eclipse v2.0: http://www.mediafire.com/?0v0dyo0nmyt

 

- Fikset videoopptak bug

- Fikset musikkspiller bug

- Fikset bug som gjorde at Ovi Store ikke lot seg oppdatere

- Widgets fungerer igjen

- RomPatcher+ inkluderer nå Install Server (installer hva som helst) og Open4All (gir programmer tilgang til systemmapper).

- E:\Patches opprettet. Legg dine egne patcher her.

 

Nå gleder jeg meg virkelig til jeg kommer hjem ja :D

 

Jeg regner med jeg bare kan bytte ut den fila med den andre og fyre løs?

 

Det patches greiene skjønner jeg ikke helt da men..

Lenke til kommentar

- Raskere og mer responsiv kinetic scrolling

 

Selv om scrollingen sikkert er noe bedre så er jeg ikke så sikker på om denne endringen der var helt optimal. Jeg plages litt med at skjermen krever mye mer nøyaktighet når man skal trykke på menyer osv. nå.

 

Jeg var ikke personlig plaget av scrollingen før, men merker nå at jeg må trykke mange ganger på diverse valg i både menyer og andre steder fordi jeg rett og slett ikke treffer rett på.

 

Det som skjer er at den begynner å scrolle litt om du ikke treffer perfekt.

 

Nå skal det sies at jeg ikke buker stylus da, og har ikke tenkt å bruke det heller, men håper du kan se på mulighetene til en gylden middelvei.

 

Jeg syntes i alle fall at den er mye verre å navigere i menyene nå enn før, mulig det bare er meg. Jeg har ikke store hender i alle fall :p

Endret av R@ge
Lenke til kommentar

Goddamnit jeg er lei av telefonen nå. Vært inne på rep to ganger. Etter første gang fikk jeg den tilbake med ødelagt skjerm(utrolig men sant). Nå fikk jeg den tilbake med støv under skjermen. FY faen altså. Hvilke rettigheter har jeg til pengene tilbake evt. ny mobil for samme summen ca?

Lenke til kommentar

R@ge, jeg personlig synes det er bedre men jeg ser skjønner at kanskje ikke alle er enig i det. Den orginale firmwaren venter ca 8-10 pixler før den i det hele tatt begynner å scrolle og det gjør at skjermen føles veldig lite responsiv fordi du faktisk scroller nevneverdig opp/ned før noe skjer og punktet du trykket på ikke blir det samme punktet du slipper fingeren på. Min firmware venter ca 3-4 pixler. Jeg synes dette er mere enn nok, men jeg har vendt meg til å trykke veldig "lett" på skjermen. En venn av meg som prøvde telefonen slet litt med det samme.

 

Kan prøve å tweake dette litt.

Endret av Symbian_Pro
Lenke til kommentar

Den orginale firmwaren venter ca 8-10 pixler før den i det hele tatt begynner å scrolle og det gjør at skjermen føles veldig lite responsiv fordi du faktisk scroller nevneverdig opp/ned før noe skjer og punktet du trykket på ikke blir det samme punktet du slipper fingeren på. Min firmware venter ca 3-4 pixler.

 

Det er nok det som forklarer at det er vanskelig å treffe tastene nå ettersom det du skal trykke på så lett scroller unna.

 

Det var nok derfor Nokia hadde denne forsinkelsen vil jeg tro, for min oppfattelse av telefonen var i alle fall at den var lett å bare bruke fingrene på. Og at den er vanskeligere nå.. sikkert en vanesak seff, men tror ikke det der passer alle nei...

 

Har kjørt oppdateringen inn også nå,men accuWeather nekter å samarbeide fortsatt. Bare nevner det, ikke noeå stresse med for noen, programmet fungerer, men ikke widgeten.

 

Videomodus funker fortsatt ikke her :roll:

Endret av R@ge
Lenke til kommentar

Jepp, samme her. accuweather også.

ØØØØØøø....

Når jeg tenker meg litt om så vet jeg hvorfor... herregud for en tosk jeg er :(

 

Jeg lastet ned nyeste firmware, men jeg kom nå på at jeg glemte å kopiere den inn i den mappen som den skal ligge når mobilen skal flashes.. jaja.. sånn kan det gå...

Lenke til kommentar

Video osv fungerer her nå ja, men jeg har fått et annet problem jeg ikke er sikker på om har noe med denne oppdateringen å gjøre.

 

Jeg klarer rett og slett ikke koble til internet.

 

Fikk fint lastet ned meldinger fra live kontoen, men får altså ikke internett til å funke sånn ellers :dontgetit:

 

EDIT: SER UT SOM DET KUN GJELDER SELVE NETTLESEREN!!! HJEEEELPP

 

EDIT2: Nå har jeg forsøkt å sette tilbake fabrikk instillingene uten at det endret noe som helst.. litt desperat her, jeg brukte internett mye da.. huff..

 

Noen tips om hva jeg kan prøve mottas med takknemlighet :D

Endret av R@ge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...