Gå til innhold

Få lommetyven til å angre!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du vil ha en konfrontasjon kan du bruke en liten lenke og feste den nederst i lomma, som noen her sier. Hvis ikke tror jeg ikke det er noe å hente fra å "gi" noen en tom lommebok. Hvis du legger noe farlig i den setter du bare deg selv og folk rundt deg i fare ved uhell, og hvis du gjør noe "kult" gir du jo bare lommetyven en god historie. Han kommer ikke til å skifte karriere og bli advokat bare fordi du smører en 10 euro lapp med dogshit.

Lenke til kommentar

Du tar en liten ziplock pose ( slik IFA pose nesten ) du legger den et sted hvor du ikke har den på rommet eller i huset men hver dag ronker du en liten sprut oppi den.. å da tyven åpner den vil det kry av bananfluer og ronk lukt rundt han.. ganske flaut:P åsså spruter du i en kondom som du legger oppi der hvor myntene skal ligge inklusive 4 -5 småmynter slik at det skrangler litt.. dette vil få tyven til å ta fingrene nedi myntbeholderen.. å vil derfor ta på den brukte kondomen.. men sørg for at da du merker lommeboka er borte at du ikke viser deg så masse i samme distriktet den nermeste timen i allefall :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Ta og sy den fast nedest i lomma og så legge du noe papir inni pluss en/noen uekte seddel(er) Sånn at den ser full av penger ut av.

 

Når han/hun skal ta den så snur du deg fort og så tar du tak i person resten finner du ut selv ;)

Lenke til kommentar

også har du ett falskt visittkort av deg selv. men egentlig skriver du en du hater. så går de til hans leilighet/Hotellrom.

"De som finner denne lommeboken kan levere den til rhalla hotell nr 5" der den du hater bor. så tar du masse plastikk for å gjøre den feit. inkludert litt hundedritt

Lenke til kommentar
Du har hektet fast enden av lommeboka til buksa di. Så du merker om han prøver å ta den.

Da snur du deg og knivstikker han i øyet.

 

Du legger han på bakken og sager beinet av han. :)

 

Fikk glovarm te ut av neseborene... omg

 

Et bilde av deg selv som spriker rævballene med teksten "Call me" under.

 

Eventuelt bare et goatse bilde eller noe annet sykt :yes:

Endret av phoNte
Lenke til kommentar
Ha en høy alarm i lommeboken som hyler som bare det hvis den blir koblet ifra en ledning/sensor som er festet i baklomma.

 

+1

Den kan du få til ganske enkelt...

 

Gjem en voldtektsalarm oppi myntlomma eller noe sånn, ta litt fiskesnøre eller noe og knytt det i splinten. Fiskesnøre er selvfølgelig festet i deg på noe vis. Bare vær nøye med å ikke ha for langt snøre. Hvis de oppdager snøret før splinta går kutter de den bare...

Voldtektsalarm koster 50 eller noe på clas olson :D

Lenke til kommentar

Det med alarm var ingen dum ide. Har tenkt litt lengre, og konkludert med at å smøre inn myntene med noe smertefullt er en smule uansvarlig. Ikke fordi jeg ikke unner tyvene smerten, men fordi de mest sansynlig kaster fra seg lommeboken slik at "spøken" går ut over noen uskyldige som tilfeldigvis kommer over den på gaten. Tror jeg kjøper inn noen slike alarmer og et par billige jallalommebøker.

Lenke til kommentar

Ta en snor på lommeboka, så står du vedsiden av politiet, så fester du tråden i en "pistol" eller et våpen du har i lomma, og når han drar til seg lommeboka, så faller et våpen vedsiden av han, s åskriver du, og sier at han truet deg xD kjeder meg ser du.

Eller fest en rasistisk tegning eller noe på et flagg så alle ser det, så blir de nok sure på han :p

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar

Finn noen bilder av mishandlede lik og legg dem oppi. Så skriver du en lapp med etellerannet som "Dette er mine forrige ofre, de holdt ut i 18 timer. Snart er det din tur" på prahaisk / engelsk. Så legger du noe som likner på en sender oppi. Er du heldig så åpner han ikke lommeboken før han kommer hjem. Da tenker han "ops, nå vet han hvor jeg bor" og vips så har du en stk. skremt lommetyv :w00t:

Lenke til kommentar
Finn noen bilder av mishandlede lik og legg dem oppi. Så skriver du en lapp med etellerannet som "Dette er mine forrige ofre, de holdt ut i 18 timer. Snart er det din tur" på prahaisk / engelsk. Så legger du noe som likner på en sender oppi. Er du heldig så åpner han ikke lommeboken før han kommer hjem. Da tenker han "ops, nå vet han hvor jeg bor" og vips så har du en stk. skremt lommetyv :w00t:

 

 

1+

 

KONGE!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...