Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Opplevde nettopp en bug. Motstanderlaget hadde innkast, og jeg blokkerte en av spillerne dems. Sto der i godt over et minutt uten at noe skjedde, før jeg bevegde meg bort fra han jeg dekket. DA kom kastet... :nei:

 

Strålende AI...

ja, det opplevde eg og, var ikkje so mykje nytt akkurat, men eg synes nok det er bedre enn fifa 09. må bare komme meg inn i det, husker eg ikkje likte fifa 09 demoen når den først kom og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spelemessig syns eg det var svært likt 09 versjonen, men virkar som det var litt betre reaksjon frå du trykke på kontrollen til det skjer noko. Elles syns eg det såg bra ut :) Liker dei nye funksjonane som trening og at du kan øva inn ulike dødballarsmåtar.

 

Gler meg til fullversjonen kjem !! Har på følinga ein kan få mange morosame stunder med dette :thumbup:

Endret av avRack
Lenke til kommentar

Godt førsteinntrykk etter tre timer med demoen for min egen del. Ballfysikk er forandret og til det bedre. Ballkontroll er en større faktor når man dribler enn akselerasjon og fart som er en positiv overraskelse når man ser hvordan 09 og 08 var på dette punktet. Messi føles som Messi. Nærteknikken er helt enorm med tre spillere rundt meg forsvant jeg i det lille rommet som fantes og kom meg fri, en av spilleren lå på ræva, fantastisk. Innleggsfinten har de ødelagt? Jeg får den iallefall nærmest aldri til sammen med skuddfinta. Det er synd for den finta var favorittfinta mi innenfor boksen og rundt boksen. Det føles vanskeligere å drible på grunn av fysikk, men samtidig enklere. Desverre kan Puyol dra like raske overstegsfinter som enhver annen offensiv spiller, keeperen står altfor langt ute og det åpner for lette lobbe/chippe mål. Nye skillstick moves som jeg vil jobbe hardt med å mestre, keeperen kan rundes og bli sendt av banen. Pasningsspillet har blitt bedre.

 

Hva gjør Lamps i arenaen? Takk for at vi fikk en spiller som ikke kan drible i det hele tatt :)

Hvorfor er ikke Robben i Bayern :@?

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...