Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Kjedelig at de ikke har gjort det umulig å snappe opp ballen fra keeperen når han skal ta utspill. De har prøvd å gjøre det vanskeligere ved å hindre spilleren å komme i nærheten av keeper når keeper har ball, men det finnes fortsatt måter å komme seg innpå han. Keeperen er heldigvis litt lurere nå og flytter seg rundt for å finne en åpning for utspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror faktisk jeg er fanget i pasningene og de fine driblingenes verden i dette årets utgave.

Jeg synes rett og slett det er gøyere å slå en en perfekt crosser fra Xavi på den defensive midtenbanen, ut til Messi som setter fort mot backen, og passer han med en perfekt bridge.

 

Nå skal det sies at det scenarioet der, har skjedd omtrent perfekt 1 gang, på en rundt 15 timer med spilling.

 

Gud hvor jeg elsker det nye driblesystemet, det er en drøm å føre ball med spillere som Ribery, Messi, J.Cole. Og det blir nok heller ikke dårligere når alle stjernene kommer på banen, 2 oktober. Komme rett vendt mot backen med L2 inne, for så å slippe den, og en lyn kjapp, right stick retnings forandring, og tar backen på feil ben, og legger han bak deg.

 

Det eneste jeg savner i Fifa 10 demoen, er 20 minutters kamper. :)

Lenke til kommentar

Får du til Bridge, Dexter? Jeg sliter enormt med det. Jeg har så godt som mestret ball roll heel chop når jeg får litt tid på meg samt de andre nye fintene i arena, men får ikke til bridge. Hvordan skal jeg gjøre det? Dytter du spaken rett frem slik som youtube videoen viste eller dytter du den skrått? I sprint eller ikke?

Lenke til kommentar

Ja, bridge er en av mine favoritt finter i virkeligheten, så når jeg så den videoen på youtube, så tilbrakte jeg endel tid på og konstant kun prøve på brigde.

 

Slet ekstremt i begynnelsen, og det jeg da gjorde var jeg sluttet å bare dra spaken rett frem, og jeg ble mye nøyere på timingen.

 

Det jeg tror man bør prøve på, er og time tidspunktet på når du drar spaken, til når du er såpass nærme motspilleren, at han nesten har begynt å takle deg. Hvis ikke timingen sitter, vil motspilleren som regel, få strekt ut benet, og snappet ballen.

Angående veien du drar spaken, så vet jeg ikke 100% om det jeg gjør er riktig, men det funker iallefall. Jeg prøver å dra spaken vagt i den retningen stamfoten til forsvareren er.

Endret av Dexter!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Er det ikke mulig å knocke ballen forran seg på 10? Greit at det er mer fokus på dribling enn bakrom på Ronaldo, men er jo umulig å løpe fra forsvarer, så må skyte på maks 3 touch.

Lenke til kommentar

Spilt demoen en liten stund og må si jeg ble veldig positivt overrasket. Trodde ikke de skulle klare å lage de store forandringene, men se her. Ny ballfysikk og mer frihet gjør at det blir Fifa i år også. Hadde egentlig tenkt å gå for PES siden jeg var lei at alle de animasjonene i Fifa, men det ser ut til å ha blitt endret en god del på :)

Synd å ikke få prøve treningsmodusen i demoen tho.

Lenke til kommentar

Synes dommere blåser for ingenting i FIFA 10 og. Blir litt ala PES, det spillet blir avbrutt av dommer hele tiden.

 

I går så opplevde jeg noe merkelig også, jeg hadde ballen, Bayern spiller taklet meg, han fikk gult kort OG frisparket :s

 

Det som jeg liker som er nytt er at alle sjanser er ikke ferdig score selv om du får dem på åpent mål etc. I 09 var det bare å ta spaken fram og heade eller skyte. I årets utgave må man sikte og tilpasse kratf osv. Merker også at er man pressa er det vanskeligere å få skuddet på mål, samme med headinger. Det er bra FIFA gjør mye for å holde seg på topp!

Endret av Emils1
Lenke til kommentar
Aldri spilt mot Raste.

 

Og Points, du vet jeg er cirkus 1000x bedre enn deg. Tomel likså.

 

Skal bli deilig å leke med dere.

Du slo meg en god del ganger når vi startet å spille, faktisk ganske mye. Men etterhvert da vi hadde spilt en god del var det vel jeg som begynte å vinne en god del over deg, og da sluttet du plutselig å spille Fifa. Så slutt med pisset om at du er ubeseiret, for jeg har full kontroll på deg nå.

Lenke til kommentar
I går så opplevde jeg noe merkelig også, jeg hadde ballen, Bayern spiller taklet meg, han fikk gult kort OG frisparket :s

Kan det tenkas at det var ein situasjon tidlegare som han fekk kortet for då? Dommarane er (tidvis) flinke til å bruke fordelsparagrafen for så å gå tilbake å gje kort etter på ;)

 

Det virker som om de har blitt enda flinkere på det i 10 enn på 09. Jeg scorte på broren min i sta, men han klipper ned Amauri emd Puyol så han får sitt andre gule samtidig som jeg scorer. På 09 hadde jeg enten fått straffe og han kanskje kort, eller det bare hadde blitt mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...