Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, tenkte faktisk på det jeg også.

 

Ellers skjønner jeg meg ikke på dere som kaller dette spillet for så og si det samme som 09.

Det er langt ifra, se på ting som langpasninger? Det er blitt forbedret noe veldig, og med litt øvelse kan nå spillere som Scholes, Xavi og Pirlo bli noen av de viktigste spillerne i spillet.

 

Dette spillet er for meg helt fantastisk egentlig. Det meste som skjer på banen, virker så utrolig mye mer realistisk enn på 09. I tillegg er den generelle AI'en forbedret. Og spilleren du styrer er nå smart nok til å hoppe over skli-taklinger, og bruke den smarteste kroppsdelen til og ta ned ballen, i forskjellige situasjoner.

Lenke til kommentar

Det eneste negative jeg har lagt merke til på demoen er at man kanskje blir litt vel dytta unna av skulderen til motstanderen i en duell når jeg har ballen, jeg får ikke rødt selv om jeg klipper ned motstanderen med bakerste mann og det er kanskje litt lett å bli løpt opp.

Det som forbedret mye er at man må holde knappene litt lenger inne for å få mer kraft, i det minste på cornere/frispark/straffer og når man skal lobbe :)

Lenke til kommentar

Det er gledelig at det er lettere å bli løpt opp nå for rommet mellom hvor raske angrepspillere var i FIFA 09 i forhold til midstoppere var latterlig. En stopper som Ferdinand ble løpt fra av en spiss med ball i beina, nå er tiden der man kunne slå den lange høye mot Ronaldo i bakrom forbi og flere må lære seg å faktisk spille ballen. Jeg skjønner heller ikke hvordan noen synes det her er veldig likt 09. Forresten så klarer jeg ikke å la være å smile over at jeg kan dytte ballen imellom to spillere i det lille rommet som finnes og at det faktisk blir dømt for obstruksjon hvis en av de skulle finne på og stå i veien, herlig. Spillere som Messi og Ribery vil gjøre FIFA 10 til en drøm for meg.

Lenke til kommentar

Men fortsatt fryktelig lett å lobbe. Lobber lett inn fra hjørnet av 16, fordi keeper alltid står litt ute.

 

Score på høye innlegg er derimot umulig. Ikke at keeper tar ballen, men spissene header jo utenfor uansett..

Noen som klarer den R1/Rb vendinga på 16meteren? Har ikke klart den en gang enda..

Lenke til kommentar

Messi er UTROLIG gøy å spille med. Han er rask og vanvittig driblesterk. Ingenting er som å dominere et forsvar med et raid fra midtbanen og pirke ballen forbi keeper.

 

Største minuset for min del er at det ikke er mulig å skyte ordentlig utenfor 16-meteren. Har sent en suser i stolpen og inn og en annen i stolpen, men begge har vært lave. Ni av ti høye skudd går utenfor, og de som treffer kassa blir som regel reddet lett. Conservative tackle er også vanskeligere, og det blir blåst oftere, men det er vel en vanesak.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med hvordan de har løst det berømte "Ronaldo"-problemet. Og jeg gleder meg til å spille første diskusjon.no Super-Cup etter release, jeg spår allerede nå Wisbatov som vinner av den. Grunnen min er enkel, han har spilt Fifa 10 fotball hele 09, og ble ofte straffet for det av gjennombruddskanoner. Nå tror jeg han har overtaket.

Endret av Dexter!
Lenke til kommentar
Jeg er veldig fornøyd med hvordan de har løst det berømte "Ronaldo"-problemet. Og jeg gleder meg til å spille første diskusjon.no Super-Cup etter release, jeg spår allerede nå Wisbatov som vinner av den. Grunnen min er enkel, han har spilt Fifa 10 fotball hele 09, og ble ofte straffet for det av gjennombruddskanoner. Nå tror jeg han har overtaket.

 

Hehe, jeg må takke for tilliten, men tror ikke jeg vil dominere i Super-cupen i det hele tatt. Jeg er generelt for dårlig til å avslutte og ender ofte med å holde ballen i laget uten å gå på skudd. Jeg vil tro at du har en betraktelig større sjanse til å bli en kanon å regne med i FIFA 10 med tanke på at du spilte god fotball i 09 og er bedre enn meg til å score mål/avslutte. Når det er sagt så vil jeg definitivt gjøre mitt aller beste for å bli så god som jeg kan bli, så langt har jeg vel spilt demoen i nærheten av 10 timer og regner med at jeg har passert 40 timer når jeg får spillet.

Lenke til kommentar

Game har vel tapt for deg (Points)? Samt TomHel og faktisk også Raste? Tviler uansett på at Game har noe å stille opp med når Fifa 10 kommer på ps3, men jeg får vel uansett høre det i tråden av de som spiller mot han.

 

@gamerman: Ballfysikken er forandret en god del for min egen del er det til det bedre.

 

Rant: De må virkelig fikse hvordan keeperen oppfører seg for etter en god del demospilling så er jeg møkklei av at keeperene går såpass langt ut at han inviterer angrepspilleren til å chippe. Keeperen velger jo forresten aldri å holde ball lenger på skudd, veldig tv-keeper aktig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Hoho, The Game på dypt vann.

 

Game, Points, Tomhel, in that order.

 

Ang tap mot raste så kan det forekomme arbeidsuhell, til og med jeg tapte mot han en gang, trenger ikke snakke mer om det...

 

omvendt ofc

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...