Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overstegsfinter, Kroppsfinter, Ball roll heel chop (den nye), Heel chop, Ball roll, elastico og den klikk klakk finta. Jeg synes rain bow har blitt dårligere iallefall på demoen, men det er mulig at jeg har en annen oppfatningen senere, men forsvarere er generelt bedre til å plukke baller med seg nå.

 

Prøver å lære meg ball roll fake og dragback fake, men sliter

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig det ikke er så lett å score på hverken innlegg eller at det andre laget scorer på innlegg for min egen del. Nå har jeg for det meste spilt med Barcelona mot de hodesterke lagene (Bayern og Chelsea) og kan ikke huske at det har blitt scoret så mye på innlegg. Jeg får som oftest kommet meg foran Drogba/Klose med Pique eller Yaya Toure og nikket den ned i bakken og vekk. Det med å dytte ballen foran seg og at man blir tatt igjen har vel mer med at stopperene passer på komme opp i kroppen din nå.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Eg har heldigvis dobbel dekning angående å få spillet på release, forhåndsbesilt på Playx faktura så ikke noe problem med å avbestille. Så et par dager før release sender eg en E-post til Playx og spør om det er nok spill til meg også. Det som er saken er at playx mest sannsynlig ikke hadde nok spill til meg på release. Så hvis ikke dem har nok til meg, så går eg på lokalbutikken å kjøper det.

Lenke til kommentar

Jeg scorer mye på innlegg, og får ikke minst en god del i mot. Motstanderen prøver også på ekstremt mange innlegg, og ikke minst er det mye variasjon! AI prøver både fra dødlinjen og dypere på banen, både på bakre og framre stolpe, både høyt og lavt og i det hele tatt.

Gjennombruddspasninger virker også å ha blitt MYE bedre. Medspillerne dine går oftere på løp, og hvis du ser det og timer bra, så har gjerne spissen 5-10 meter forsprang på backrekka, altså fri bane til mål. I slike situasjoner i fifa09 ble jo ballen så godt som alltid snappet opp fordi den ble sendt RETT på motspiller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det med at knocken ikke virker på 10, er fordi at det ikke er knock, men slå ballen på en side, og gå på den andre. Noen som vet hva som er å knocke ballen forran seg? Skal lete litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...