Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Nesten aldri etterslep hos meg så det blir mye rainbow fra kantene mine og til tider spissene ellers så går det mye i overstegsfinter/kroppsfinter og den klikk - klakk finta + elastico selvsagt, når kantene mine er ved dødlinja og utfordrer backen en mot en. Scholes pasninger går det jo nærmest ikke an å gjennomføre i 09 fordi en crosspasning tar en evighet, heldigvis er dette noe som endrer seg i FIFA 10 så kanskje Scholes endelig kan få være den spilleren han er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Æsj, trodde det kom i natt vi. Satt oppe til fem før man inså nederlaget. Hadde jeg bare lest kommentarene her inne, hadde det vært noen timer mindre i toalsettskåla. Visste ikke at det tok så forbanna lang tid. Syntes det er litt svakt at de ikke klarer å få opp et så stort spill klokka slagen, for å være ærlig.

 

Menmen, blir vel litt spilling i kveld isteden

Lenke til kommentar
www.fifasoccerblog.com

 

 

 

The Xbox 360 demo of FIFA 10 is available now from the UK Xbox Live Marketplace.

 

If you’ve got a 360 and you live in the UK, as they say in the armed forces, GO GO GO.

 

Var inne å sjekket, ingenting her forløpig!! Må komme snart, eg skal p¨jobb kl 13!!!!!

 

 

Har du UK markedplace da? ;) eller norsk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...