Gå til innhold

Microsoft - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merk, jeg er ikke ute etter en krangel nå:

Men..

Jeg er ikke i tvil om at X360 kan produserer like god grafikk som MGS4, men vil dette bikke på f.eks lydkvaliten eller hvor lang storien er? (var vel lossless på PS3). Mtp diskstørrelse siden MS kun bruker DVD. Hvis så, hvorfor er dette egentlig noe problem?

Lost Odyssey var på 4 plater, men hvor langt er egentlig spillet? Kortere/lengre enn MGS4?

 

Noe av sjarmen med Final Fantasy-spillene var helt klart det å kunne bytte en disk :D

Lenke til kommentar

Splinter Cell: Conviction og Forza 3 så imponerende ut. Alan Wake likeså, men hadde håpet det skulle komme i år. Hadde trodd Mass Effect 2 skulle bli annonsert, men akk nei. Litt overrasket over at Left4Dead 2 ble annonsert med utgivelsesdato i høst allerede. Når Epic Games/Cliff B kom på scenen hadde jeg trodd det var duket for et nytt storspill, men var bare et Arcade spill. Gledelig at filmtjenesten kommer til Norge! Project Natal så virkelig imponerende ut! Gleder meg med nytt Metal Gear spill, men kan vel bli en god stund til det blir lansert. Jeg er iallefall storfornøyd med Microsoft i år, mye bedre enn fjoråret.

Endret av mnorm
Lenke til kommentar
Var veldig mye bra på denne pressekonferansen! Skeptisk til Natal, men ikke umulig at det funker så bra som de skal ha det til, om det blir en revolusjon eller ikke vil tiden vise.

Jeg er forsåvidt noe skeptisk til Natal jeg også, men allikevel sier jeg at i dag er dagen jeg fikk tilbake respekten for Microsoft. Det er år og dag siden de har gjort noe i nærheten av revolusjonerende.

 

Selv om det ikke blir lansert med det første starter det noen tankeprosesser.

Lenke til kommentar
Jeg likte ikke natal og lionhead's Milo opplegg osv. Jeg kjøpte jo 360 fordi jeg IKKE ville ha en Wii. jeg er faktisk irritert over at microsoft bruker tid og penger på dette. Er så lei av alt avatar-maset, og kontrollere spillet med kroppen-hysteriet!

Haha. Svært så negativ da. Kontrollen slik vi kjenner til den i dag kommer nok aldri til å dø, men det er strålende at de tar seg tid til å utvikle spillmediet. Tror du virkelig at du har betalt mye for å utvikle lille Hr. Milo?

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte jo 360 fordi jeg IKKE ville ha en Wii. jeg er faktisk irritert over at microsoft bruker tid og penger på dette. Er så lei av alt avatar-maset, og kontrollere spillet med kroppen-hysteriet!

 

Men det er jo ikke som om disse greiene ødelegger for deg, er det vel? :)

 

Det er vel bare fint med ekstra funksjonalitet som kan trekke enda flere til Xbox og Live?

Lenke til kommentar

Nei, etter det jeg klarer å lese meg fram til på diverse forum og nettsider så er ikke metal gear solid rising bare til xbox 360. men teh internet har tatt feil før.

 

Lurer på hvilken type spill dette kommer til å være. Raiden er jo mer enn slik ninja gaiden type, og ikke sneak stealth action som snake.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Alt i alt en god konferanse, man kan ikke si annet. En god miks av trailere/demovisninger som Modern Warefare 2 og en god del annonseringer og overraskelser, selv om lekasjene har herjet kraftig opp mot årets e3. Lang var den også, men ble aldri særlig kjedelig. En liten let-down var det vel og merke da Cliffy kommer på scenen bare for å annonsere et lite Arcade-spill, til trøst såg selve spillet interessant ut.

Ellers lar jeg meg ikke begeistre over bevegelsesonsoren og wii-etterligninger, men må si at Milo-fremvisningen, til tross for sin mystikk, vikret meget interessant. Skal bli spennende å se hva Molyneux kan gjøre med et slikt spill, enn hva det er...

Lenke til kommentar
Nei. men poenget er jo alt det andre de kunne ha laget med tiden og pengene sine. Jeg synes de har feil fokus...

Hva annet? Dessuten betyr det ikke at de ikke kommer med Halo 4000 eller whatever fordi de vil lage en interaktiv liten gutt å henge med. De kan bruke penger to steder samtidig. Jeg tror de har råd til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...