Gå til innhold

Microsoft - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Spiller verken "Flopza" eller GT. Syns begge spillene er kjedelige, faktisk. Men jeg tror ikke Forza 3 kan måle seg med GT5.

 

greit nok at du ikke tror at Forza kan måle seg.. er jo en ærlig sak. Men at du i forrige innlegg ler og kaller det komisk at Forza likestilles med GT5 blir bare barnslig, og lyser fanboy lang vei uansett om det var ment slik eller ikke.

 

Per i dag er jo Forza den beste simulatoren på markedet, det er det eneste vi vet sikkert.. jeg har klokketro på GT5 though, men føler de kanskje biter over litt mye ved å kjøpe NASCAR OG WRC lisensene... Nascar er jo et vanvittig sterkt kort i usa, men det blir vanskelig for polyphony og lage like realistisk kjøreopplevelse på 3 HELT forskjellige former for billøp.. men det blir sinnsykt spennende å se :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Blir ikke dette som å sammenligne microsoft flight simulator mot Tom Clancy's Hawx.

 

Selvfølgelig kan MFS mye mere og ser kanskje litt mere realistisk ut.

Men herregud så mye gøyere Hawx er.

 

Hvis det er realisme vi prater om, så er nok GT5 best, men det er ikke sikkert det er mest morro ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Hva tror du? Bare et spill er annonsert.

 

Er du sinnamannen eller?

Det burde gå an å gi et skikkelig svar.

 

Det er ingen som har sagt at det kommer noen flere MGS-spill enn det nye

de bekreftet på microsoftkonferansen. Men det er lov å håpe.

Lenke til kommentar
Hva tror du? Bare et spill er annonsert.

 

Er du sinnamannen eller?

Det burde gå an å gi et skikkelig svar.

 

Det er ingen som har sagt at det kommer noen flere MGS-spill enn det nye

de bekreftet på microsoftkonferansen. Men det er lov å håpe.

Er du ute etter å "dukke" meg eller? Syns han stilte et dumt spørsmål. Og jeg svarte at kun et spill var annonsert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Det å svare et "dumt spørsmål" med et ennå dummere spørsmål blir bare ennå dummere, det forstår du. Hev deg over slikt. Ingen som prøver å dukke noen heller. Jeg kan bare ikke fatte og forstå hvorfor man ikke kan vise respekt ovenfor andre som diskuterer her og kanskje ikke er så inn i spillmiljøet som andre ;)

Lenke til kommentar

Er selv skeptisk til det, men ikke fordi man ikke spiller snake men raiden. Det har vi prøvd før. Men fordi Kojima ikke har noe å gjøre med spillet, samt det faktum at spillet ikke er ett snikespill men ett action spill ala ninja gaiden. Men vi satser på at Konami kan sakene sine og lager ett supert spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...