Gå til innhold

Microsoft - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Hvordan kan Sony overgå alt Microsoft har presentert til nå, uten å presentere samme teknologi?

 

BTW, når er det Sony sin presentasjon fyres i gang?

Da jeg så MGS Raiden lekte jeg faktisk med tanken om å bare selge PS3'en min :p

Men ja, de må virkelig stå på for å holde standarden som er satt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan tror dere denne instant 1080P streaming greia deres fungerer?

 

(12:59:48 PM): Whitten is now explaining the 1080p instant watch stuff. Apparently there is a fancy new codec that allows you to watch it insnatly. They used The Dark Knight as an exmaple. It took 1 second to start. You can fast forward without stopping in Netflix. Your connection needs about 8Mbs download to get the 1080p stream. Or you can download if streaming doesn't work.
Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Det kommer på EA sin konferanse. Noen som vet når den er?

 

Fant det ut. Klokka 23.00 i dag, bare en time til :)

Det står 4 pm. på IGN's live stream. Det er 5.30 timer etter Microsoft sin konferanse som startet 10.30 am. Hvis det er 19.30 norsk tid så vil jo det tilsi at den starter 01.00 norsk tid, hvis ikke du har informasjon som sier noe annet da...

Endret av Master_Chef
Lenke til kommentar
Det står 4 pm. på IGN's live stream. Det er 5.30 timer etter Microsoft sin konferanse som startet 10.30 am. Hvis det er 19.30 norsk tid så vil jo det tilsi at den starter 01.00 norsk tid, hvis ikke du har informasjon som sier noe annet da...

 

På forum.gamer.no mener de at det starter 23.00. Det skal være 10:00 PM BST. Hva er det i norsk tid?

Lenke til kommentar
Ingen RROD ennå :D

 

Teknologien i natal er imponerende.

 

Problemet med slike "kontrollere" som kommer i etterkant vil jo være at innhold til det vil være minimalt. Blir som med ps2, man har noen få spill som bruker eyetoy, mens resten bruker vanlig kontroller. Nintendo valgte å gå for motionkontroll som hovedkontroller, og det er nok den rette veien å gå.

 

Men tipper sony også har noe lignende i morge.. for min del kunne de bare ha glemt hele greia, kontrollern er laget for sofaspilling.

 

 

Metal Gear Solid: Rising» vil bli en av de første storspillene som vil benytte seg av det nye kontrollsystemet

 

 

så det blir ikke bare gimmic

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...