Gå til innhold

Junifesten 2009 - J@cob -Mennesker - Hovedsaklig portrett.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenk om forsvaret ga faen i kongen og det styret der, og heller overvåkte oss på media!:

 

"Kom igjen, Simon. Vis meg de rosa brystvortene dine. Vis at de smaker jordbær, og at DU VET DET! Der ja, der ja, kom igjen nå, gi meg litt av de vulvakraterne du har under armene"

 

Tror de hadde sperret oss inne ganske kjapt da :love:

Lenke til kommentar
Tenk om forsvaret ga faen i kongen og det styret der, og heller overvåkte oss på media!:

 

"Kom igjen, Simon. Vis meg de rosa brystvortene dine. Vis at de smaker jordbær, og at DU VET DET! Der ja, der ja, kom igjen nå, gi meg litt av de vulvakraterne du har under armene"

 

Tror de hadde sperret oss inne ganske kjapt da :love:

Prøv den på sesjonen så slipper du sikkert :)

 

Tom

Lenke til kommentar

Sesjon var jo konge! Viste seg at sesjonssersjanten eller hva pokker det hva - han som bestemte - var en venn av broderen, og hadde drukket seg drita her på gården mangt en gang i løpet av sine yngre dager.

 

For øvrig skal jeg heller se hvor lang inn i militæret jeg kommer, før de lemper meg ut. Stikker inn 24. juli. Sender de meg hjem før rekrutten er ferdig, så, tja, friår på meg! :D

Lenke til kommentar

Fem på eksamen. Ferdig med vgs. For alltid. Full. Hater dere. Hver. Jævla. En. Av. Dere. Bortsett fra Carmelita, Tom, Arnold, Vultur, Trond, Zo, nei, vent, jo, jeg hater Zodz og, nei, glem det, vi snur det.

 

Fem på eksamen. Ferdig med vgs. For alltid. Full. Elsker dere. Hver. Jævla. En. Av. Dere <3

Lenke til kommentar

Pause frem til tirsdag. Har bildene. Gissel hos UKM. Send hjelp.

 

Dag 19 - Sjåføren.

 

Lite jeg kan si om bildet. Nødløsning. Var for dårlig lys til noe annet når jeg endelig kom meg ut av den bussen

 

post-76720-1245610616_thumb.jpg

 

Dag 20 - Slash.

 

Egentlig heter han "Jørn Hoel", og spiller i et rockeband. Musikken er selvsagt inspirrert av Guns'n Roses som bare faen, men hans personlige idol er Slash - den ubestridte bestevennen til Axel.

 

Vet ikke hva mer jeg kan skrive om han. Bildet taler strengt tatt for seg selv. Bare. Vel. Faen. SE PÅ DE BUKSENE DA! Spurte selvsagt om han kjører den stilen til vanlig, eller om det bare var 'for show'.

- Til vanlig? Vist faen!

Var svaret jeg gikk.

 

Han mangler bare

En ting

Flosshatt.

 

post-76720-1245610892_thumb.jpg

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Kjeften, småbarn. Kortleseren gikk til helvete, viste seg at det hadde kommet små partikler med tobakkblader imellom pinnene. De må stamme fra min tid som badlingsrøyker. Uansett. Kjøpte ny idag, så de kommer på overtid. Noen. I hvert fall.

 

Dag 24 - Frank,- Et miljøportrett.

 

For hva er vel mer naturlig å trekke inn når man diskuterer dette oppkoket av en trønder, enn en slapp bulabukse, og animè! (Tror faen meg det var Gundam som beærer skjermen. Animè og pils. En everlasting kombo.)

post-76720-1246485330_thumb.jpg

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...