Gå til innhold

Junifesten 2009 - J@cob -Mennesker - Hovedsaklig portrett.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dag 1 - Nils Joachim.

 

Da åpner jeg utfordringen min, og det med et bilde av min eldste bror og kommende regent på godset: Nils Joachim.

 

Den store, varme hånden vitner desverre ikke om de mange tingene han har gjort oppover årene, som den arbeidsnarkomanen han er. Gartnerenes tid er forlengst forbi, og det er min eldste bror som omtrent knekker ryggen bøyd over rosebedene hver vår for å få hagen tilbake til sin fordums prakt, i tilegg kommer alle de andre oppgavene som forbindes med driften av et gods, og noen mål skogseigendom, men de skal jeg ikke gå nærmere inn på her.

 

Det eneste jeg vil legge til er; hadde han snudd hånden, ville man nok sett mangt en trel, hardere og større enn hos de fleste, men slik er nå en gang livet. Både på godt og vondt.

post-76720-1243887522_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg ville anbefalt han en negleklipp.

 

Neida. Liker måten øyet hans såvidt vises mellom fingrene. Først tenkte jeg at det var negativt at tommelen ikke var med, men nå tror jeg at jeg har ombestemt meg. Bildet ville blitt litt annerledes hvis den skulle vært med, og jeg liker det som det er.

Lenke til kommentar
Først tenkte jeg at det var negativt at tommelen ikke var med, men nå tror jeg at jeg har ombestemt meg. Bildet ville blitt litt annerledes hvis den skulle vært med, og jeg liker det som det er.

Jeg tenkte litt på det jeg også. Men fungerer nok best uten tommelen. Vi skal vel egentlig være glad forat han ikke bar ga oss (og fotografen) en "One-finger-salute"

 

Tom

Lenke til kommentar
Først tenkte jeg at det var negativt at tommelen ikke var med, men nå tror jeg at jeg har ombestemt meg. Bildet ville blitt litt annerledes hvis den skulle vært med, og jeg liker det som det er.

Jeg tenkte litt på det jeg også. Men fungerer nok best uten tommelen. Vi skal vel egentlig være glad forat han ikke bar ga oss (og fotografen) en "One-finger-salute"

 

Tom

 

Ja, vi får vel være glad for det. Ville vært en veldig frekk måte å starte hele junifesten på.

Lenke til kommentar

Dag 2 - Sondre.

 

Denne lille lekne krabaten vandrer mangt en gang gjennom de kalde og vindornamenterte gangene på media. Han ser litt ut som en av de man ofte kaller for "Sognefjordens spanjol", hadde det ikke vært for den lyse blåfargene i øynene han uten tvil har arvet fra sin østlandske mor.

 

Det er egentlig ikke mer å si om den lille jævelen. Han er Liverpool fan og fortjener ikke å få store ord kastet etter seg på det o'store internett. Desuten er han en av de som aldri har klart å miste håpet om at Sogndal en gang skal reise seg som en gigantisk hydra, med sine 13612931231 hoder kuttet av, for å så å gro ut 13612931231 nye og havne i tippeligaen. Bastard.

 

post-76720-1244016499_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Eg vil låna 90mm din jacob!!!

 

Slik at du kan ta fine bilder av eksen din òg? No wai. Desuten får du ikke låne en sabla dritt av meg i nærmeste fremtid. I hvert fall ikke før jeg har tatt hevn pga. det ufattelig lite flatterende bildet du tok av meg.

 

Som du forøvrig la ut uten tilatelse. Kreemt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...