Gå til innhold

World of gaming, wog.no svindel og bedrag!


Anbefalte innlegg

Hei vil bare advare ALLE der ute om og handle i denne såkaldte "billige netshopen"

 

De har masse varer til en god og billig pris vs mange andre, men du får ikke det du betaler for!

 

Jeg bestilte en Steelpad 5L musematte rundt Januar, og har enda ikke fått den.

 

 

Flere mails og telefoner hvor de sier at den ikke var mulig og skaffe fra Steelpad og at jeg vil få refundert de 300kr jeg betalte med visa, men de pengene har jeg alldrig sett noe av. de lover og lover og påstår at jeg ligger først i køen over refundering til kunder.

 

Vurderer strekt og ringe forbruker rådet og bare varsle om denne u serriøse bedriften.

 

Jeg er heller ikke den eneste som har opplevd det, har snakket med mange som akkurat har det samme dilemaet, nå er i for seg 300kr ikke alverden, men det er et prinsipp sak om at du skal få varen du betaler for, tenk deg de som kjøper spill osv her for flere hundre, om ikke tusen kroner? og det er penger rett ut av vinduet til Gjerrige Bødøveringer!

 

Styr unna wog.no !!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Hei vil bare advare ALLE der ute om og handle i denne såkaldte "billige netshopen"

 

De har masse varer til en god og billig pris vs mange andre, men du får ikke det du betaler for!

 

Jeg bestilte en Steelpad 5L musematte rundt Januar, og har enda ikke fått den.

 

 

Flere mails og telefoner hvor de sier at den ikke var mulig og skaffe fra Steelpad og at jeg vil få refundert de 300kr jeg betalte med visa, men de pengene har jeg alldrig sett noe av. de lover og lover og påstår at jeg ligger først i køen over refundering til kunder.

 

Vurderer strekt og ringe forbruker rådet og bare varsle om denne u serriøse bedriften.

 

Jeg er heller ikke den eneste som har opplevd det, har snakket med mange som akkurat har det samme dilemaet, nå er i for seg 300kr ikke alverden, men det er et prinsipp sak om at du skal få varen du betaler for, tenk deg de som kjøper spill osv her for flere hundre, om ikke tusen kroner? og det er penger rett ut av vinduet til Gjerrige Bødøveringer!

 

Styr unna wog.no !!

 

Takk, styrer unna!

Lenke til kommentar

Aldri hørt om før, det er kanskje et hint om at de er useriøse. seriøse aktører vet alle om. eks: komplett.no ;).

 

Men ta dette til forbrukerrådet eller forbrukerombudet, send dem på saken og de rævpuler butikker/nettsted med loven om nødvendig(dette gjelder isærs forbrukerombudet), har erfart dette da jeg jobbet for en butikkjede som mente at forbrukekjøpsloven ikke gjalt for dem:P..

 

er bare å ta råtta på dem, er viktig å fjerne ALLE useriøse aktører på markedet, med teppebombing om nødvendig;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...