Gå til innhold

Fuel er tidenes største spill (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Fluesopp: Fordelen med stort område er vel frihetsfølelsen.

 

Det jeg lurer på derimot er gameplayet! De har skrytt veldig av størrelsen på spillet, og ja, det er imponerende. Men i et bilspill er det vel så viktig at kjøreegenskapene til bilene enten er gøye eller realistiske. Håper på førstnevnte i dette spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fluesopp: Fordelen med stort område er vel frihetsfølelsen.

 

Det jeg lurer på derimot er gameplayet! De har skrytt veldig av størrelsen på spillet, og ja, det er imponerende. Men i et bilspill er det vel så viktig at kjøreegenskapene til bilene enten er gøye eller realistiske. Håper på førstnevnte i dette spillet.

Far Cry 2 er et fint eksempel på at størrelsen ikke betyr alt.

Lenke til kommentar
Kappkjøring mot naturkreftene i et åpent område 6 ganger så stort som Luxembourg får vi oppleve den 6. juni, som er lanseringsdatoen for spillet i norden. Fuel slippes til Xbox 360, PS3 og PC.

Hadde vært greit å nevnt at det ikke kommer på PC før 16. juni.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Jeg går utifra at dette er det største spillet som ikke har landskap generert av en datamaskin, slik som Daggerfall og FS har.

FSX (Flight simulator X) har riktignok "autogenerert" landskap, men med forholdsvis mye angitt data for ethvert punkt.

 

Jeg har add-ons som gir meg tettere mesh (høydepunkter) over hele verden (Maks 75m og minimum 10m avstand) samt alle eksisterende veier (2007), mer nøyaktige elver og kystlinjer, sights (kjente bygninger etc) i Nordamerika og Europa. Jeg har også utbedret "landclass" som angir typen landskap for hvert punkt over hele verden. Detaljgraden er dermed rimelig rik selv om landskapet er autogenerert.

 

Har du vært ett eller annet sted på kloden vil du kjenne deg igjen på det samme stedet i min FSX verden. Spillet (medregnet add-on's jeg bruker) er litt over 20 Gb.

Lenke til kommentar
Jeg går utifra at dette er det største spillet som ikke har landskap generert av en datamaskin, slik som Daggerfall og FS har.

FSX (Flight simulator X) har riktignok "autogenerert" landskap, men med forholdsvis mye angitt data for ethvert punkt.

 

Jeg har add-ons som gir meg tettere mesh (høydepunkter) over hele verden (Maks 75m og minimum 10m avstand) samt alle eksisterende veier (2007), mer nøyaktige elver og kystlinjer, sights (kjente bygninger etc) i Nordamerika og Europa. Jeg har også utbedret "landclass" som angir typen landskap for hvert punkt over hele verden. Detaljgraden er dermed rimelig rik selv om landskapet er autogenerert.

 

Har du vært ett eller annet sted på kloden vil du kjenne deg igjen på det samme stedet i min FSX verden. Spillet (medregnet add-on's jeg bruker) er litt over 20 Gb.

Men det er fortsatt ikke laget av mennesker direkte, ergo vurderte ikke Guiness World Records dette med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Men det er fortsatt ikke laget av mennesker direkte, ergo vurderte ikke Guiness World Records dette med.

Tja... Jeg tror neppe Fuel designerene tegner hvert enkelt blad på hvert eneste tre. Det er nok en del autogenerering som foregår der også. Forskjellen er at Fuel "autogenereres" i designstudioet, mens FSX "autogenereres" runtime.

Lenke til kommentar
Kappkjøring mot naturkreftene i et åpent område 6 ganger så stort som Luxembourg får vi oppleve den 6. juni, som er lanseringsdatoen for spillet i norden. Fuel slippes til Xbox 360, PS3 og PC.

Hadde vært greit å nevnt at det ikke kommer på PC før 16. juni.

 

Dette var jeg ærlig talt ikke klar over.

Sjekket tothegame.com, her stod det at spillet slippes over hele fjøla den 5. juni. Det er godt mulig denne siden ikke er den mest oppdaterte, men sånn er det.

 

Hvis datoen ikke stemmer beklager jeg på det sterkeste. :)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Har hørt at det utsatt til 16. juni. Ganske kjipt egentlig. Har gledet meg til dette spillet lenge. Men to uker ekstra ventetid er vel ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Men det er fortsatt ikke laget av mennesker direkte, ergo vurderte ikke Guiness World Records dette med.

Tja... Jeg tror neppe Fuel designerene tegner hvert enkelt blad på hvert eneste tre. Det er nok en del autogenerering som foregår der også. Forskjellen er at Fuel "autogenereres" i designstudioet, mens FSX "autogenereres" runtime.

 

 

Hvis "autogenerasjonen" ser lik ut hver gang er det per. def. ikke "autogenerasjon" ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...