Gå til innhold

Creative Zeen 2GB shuffle


Anbefalte innlegg

kjøpte en mp3 fra expert, 2gb zeen outspeaker shuffle

det sto at man kan lade den via bærbar pc, jeg gjorde det, men etter 2 uker så ble den ødlagt, den grønne lysen sto hele tida på, mp3 var ikke slått, men på en måte låst, ingen lyd og ingen knapper hjalp heller, er det fordi jeg brukte hele 2 gb, eller fordi jeg overførte/slettet sanger før mp3 var tomt for batteri. kan man ikke lade opp mp3en før den er tomt

Endret av justlikethat4rd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal ikke ha noe å si om du har brukt opp hele 2gb dine, du skal enda kunne høre på musikk.. Og det skal heller ikke ha noe å si at du ladet den før den var tom for strøm. Hvis jeg har forstått det rett da..

 

Hvis jeg husker rett så skjedde noe lignende med min Creative mp3 spiller, dog det er MANGE år siden. Der "låste" alt seg, og jeg kunne ikke gjøre noe. Det endte opp som en garanti feil for min del, dette skjedde to ganger. Dra tilbake til Expert med kvitteringen du! :roll: Og når jeg tenker meg om så skjedde det samme med en nylig creative mp3 spiller jeg hadde også, den nektet å lade. Jeg fikk ikke spilt av noe, endte med reklamasjon ettersom den kun var et par dager gammel..

Lenke til kommentar

det er akkurat det jeg mener, det lyser grønt hele tida, helt til det går tomt for strøm

 

Det skal ikke ha noe å si om du har brukt opp hele 2gb dine, du skal enda kunne høre på musikk.. Og det skal heller ikke ha noe å si at du ladet den før den var tom for strøm. Hvis jeg har forstått det rett da..

 

Hvis jeg husker rett så skjedde noe lignende med min Creative mp3 spiller, dog det er MANGE år siden. Der "låste" alt seg, og jeg kunne ikke gjøre noe. Det endte opp som en garanti feil for min del, dette skjedde to ganger. Dra tilbake til Expert med kvitteringen du! :roll: Og når jeg tenker meg om så skjedde det samme med en nylig creative mp3 spiller jeg hadde også, den nektet å lade. Jeg fikk ikke spilt av noe, endte med reklamasjon ettersom den kun var et par dager gammel..

Lenke til kommentar
det er akkurat det jeg mener, det lyser grønt hele tida, helt til det går tomt for strøm

 

Det skal ikke ha noe å si om du har brukt opp hele 2gb dine, du skal enda kunne høre på musikk.. Og det skal heller ikke ha noe å si at du ladet den før den var tom for strøm. Hvis jeg har forstått det rett da..

 

Hvis jeg husker rett så skjedde noe lignende med min Creative mp3 spiller, dog det er MANGE år siden. Der "låste" alt seg, og jeg kunne ikke gjøre noe. Det endte opp som en garanti feil for min del, dette skjedde to ganger. Dra tilbake til Expert med kvitteringen du! :roll: Og når jeg tenker meg om så skjedde det samme med en nylig creative mp3 spiller jeg hadde også, den nektet å lade. Jeg fikk ikke spilt av noe, endte med reklamasjon ettersom den kun var et par dager gammel..

 

Da tror jeg rett og slett du bare drar tilbake til expert med den. For jeg tror den har rett og slett "klikka" som det høres ut :p Tror det akkurat samme skjedde med min Creative mp3 spiller som jeg kjøpte i 2008. Det gikk veldig fort da, ang, garanti og slikt. Tror jeg fikk en ny mp3 spiller samme dagen.. Uten kostnader så klart!

Endret av Majsna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...