Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2010 i Norge

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er bare ikke så interessert i fotball, som dere kanskje skjønner. Og jeg synes det er alt for mye fotball på TV :) Det med 17-mai feiringen er ikke så viktig for meg akkurat, er ikke så begeistra for 17. mai selv egentlig.

Før i tiden da vi kun hadde NRK og TV2 kunne jeg forstå det argumentet. Men i dag har de fleste minst 20 kanaler å velge mellom, og TV2 og Viasat er flinke til å bruke kanler som Zebra og Visat4 til fotball (samt Tv2 Sport/Viasat Sport-kanalene).

Liker du det ikke - kan du skifte til en annen kanal :)

Endret av HenHau
  • 1 måned senere...
Eeh.. er vi ikke automatisk kvalivisert som host?

Mener forrige gang at NRK bare plukket ut en kandidat selv, men vet ikke sikkert.. :hmm:

Vi er automatisk kvalifisert til den internasjonale finalen ja, men vi må fortsatt holde en nasjonal finale. Dette for å avgjøre hvem som skal synge i Telenor Arena i mai 2010.

Telenor Arena må skifte navn da EBU ikke tillater kommersielle navn.

NRK får heller ikke lov til å omtale arenaen som "Telenor Arena"

http://e24.no/medier-og-reklame/medier/article3153725.ece

European Broadcasting Unions (EBU) krever nemlig at den internasjonale MGP-finalen arrangeres på en sponsorfri arena. NRK vil derfor konsekvent omtale Telenor Arena som Fornebu Arena i forbindelse med MGP.
Endret av Gege
Eeh.. er vi ikke automatisk kvalivisert som host?

Mener forrige gang at NRK bare plukket ut en kandidat selv, men vet ikke sikkert.. :hmm:

Vi er automatisk kvalifisert til den internasjonale finalen ja, men vi må fortsatt holde en nasjonal finale. Dette for å avgjøre hvem som skal synge i Telenor Arena i mai 2010.

Telenor Arena må skifte navn da EBU ikke tillater kommersielle navn.

NRK får heller ikke lov til å omtale arenaen som "Telenor Arena"

http://e24.no/medier-og-reklame/medier/article3153725.ece

European Broadcasting Unions (EBU) krever nemlig at den internasjonale MGP-finalen arrangeres på en sponsorfri arena. NRK vil derfor konsekvent omtale Telenor Arena som Fornebu Arena i forbindelse med MGP.

Ja det sa de i Dagsrevyen, de kalte det "Fornebu Arena". Ja samme det.

Blir helt sikkert dritbra opplegg uansett .. :wee:

Telenor Arena har forferdelig akkustikk (artister hevder det, og jeg har selv opplevd det på fotballkamp. Setene er også dårlige og "hallen" lukter gumsokk) - men når vi ikke har en annen gymsal å plassere arrangementet i, er det jo greit.

Jeg har vært i Oslo noen ganger så langt i sommer, og jeg håper virkelig at politiet og andre fjerner de narkomane fra sentrale plasser som Oslo S og Operaen - to steder som garantert blir besøkt under arrangementet.

• 2 uker senere...
Telenor Arena har forferdelig akkustikk (artister hevder det, og jeg har selv opplevd det på fotballkamp. Setene er også dårlige og "hallen" lukter gumsokk) - men når vi ikke har en annen gymsal å plassere arrangementet i, er det jo greit.

Når NRK går tungt inn i dette, vil de garantert finne ut hvordan de skal hanskes med akuatikken.

NRK teknikere er vel blant de mest profesjonelle som finnes på sånt noe. De vet nok hva de gjør.

• 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...