Gå til innhold

Den lille solbrilletråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neida, poenget mitt var bare at jeg liker slike briller til aktivt bruk, men jeg synes fort det blir litt harry til vanlig bruk

 

Men det virka også som at du hadde noe i mot folk som trente på stranden med slike briller. Harrytasser som løper rundt med helsetrøye.

 

Sånn, nok kverulering fra mi side.

Lenke til kommentar

Oakley sportsbriller er rett og slett stygge. Eg får straks assosiasjonar med Lance Armstrong, som er ein stor douchebag.

 

Sats heller på Oakley Frogskins eller Oakley Jupiter, eventuelt noko frå Dragon. Dei har sinnsjukt mange feite briller i årets kolleksjon.

 

Veit du skulle bruke dei til sport og sånn, men ver så snill: ikkje sjå ut som du skal douche deg rundt frankrike på ein gay sykkel.

Lenke til kommentar
Oakley sportsbriller er rett og slett stygge. Eg får straks assosiasjonar med Lance Armstrong, som er ein stor douchebag.

 

Sats heller på Oakley Frogskins eller Oakley Jupiter, eventuelt noko frå Dragon. Dei har sinnsjukt mange feite briller i årets kolleksjon.

 

Veit du skulle bruke dei til sport og sånn, men ver så snill: ikkje sjå ut som du skal douche deg rundt frankrike på ein gay sykkel.

 

 

Anbefal meg noen briller da. Virker som du er en person jeg virkelig må får aksept hos, og jeg vil gjerne at solbrillene jeg skal bruke er godtatt av deg.

Lenke til kommentar
Var jo på Coolshop jeg fant bilde:P men jeg vil helst ikke kjøpe over internett.. Bare lurte siden jeg skal til Sørlandssenteret neste uke.

Og i boder pleier det som oftest å være jalla;)

 

Vet noen om en butkk som har dem?

 

De fra Coolshop er akkurat like jalla som i de fra boder. Har lignende de i bodene på torget, Stavanger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...