Gå til innhold

Den lille solbrilletråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke merket, men du får kjøpt de på CoolShop , billige kopier(?) :p

 

fkm: Beklager, men jeg kan ikke sånt. Jeg er heller ikke villig til å punge ut så mye penger, så kopier holder for meg, men skjønner at du reagerer ;)

 

Har ikke noe imot at du kjøper kopier, men jeg syns det er litt dumt å legge ut bilde av en kopi, som sagt. Men vet du ikke bedre er det jo ikke akkurat noe å si på det:)

 

Er forøvrig enig i at pilotbriller fort blir litt harry ja! Men må si at også wayfarers begyner å bli litt oppbrukt. Jeg så en narkoman i dag som hadde et par. De var til og med ekte! Sikkert stjålet, but still...

Lenke til kommentar
kan anbefale pilotbriller, de er fete.

 

Tror ordet du leter etter er 'Harry' samt 'alle har det' - ugh.

 

La folk ha på hva de vil da. Eneste type briller som jeg syns passer meg er pilotbriller. Og det er vel en av grunnene til at mange går med det. Det passer ansiktsformen til de fleste. Hadde jeg funnet noe annet som passer meg hadde jeg selvfølgelig bytta, siden jeg har brukt pilotbriller lenge nå.

Vurderer kanye west briller, eller wayfarers.. Men noen som vet om en sjappe i Oslo som har de briller i forskjellige størrelser? Synes at alle brillene jeg prøver er for små :p

Lenke til kommentar
Oliver Peoples har forøvrig mye bra.

*kremt*Rayban Aviators*kremt*

Er enig at de har hentet litt vel mye inspirasjon ja, men så vidt jeg vet så har ikke Ray-Ban så altfor mange modeller med fotokromatiske glass, spesielt ikke fargede.

 

Edit: Sjekket litt mer bak merkene. Viste ikke at Luxottica stod bak så mange.

Endret av Dandor
Lenke til kommentar
Oliver Peoples har forøvrig mye bra.

*kremt*Rayban Aviators*kremt*

Er enig at de har hentet litt vel mye inspirasjon ja, men så vidt jeg vet så har ikke Ray-Ban så altfor mange modeller med fotokromatiske glass, spesielt ikke fargede.

 

Edit: Sjekket litt mer bak merkene. Viste ikke at Luxottica stod bak så mange.

 

Sistnevnte er nok eneste grunn til at de forskjellige merkene slipper unna med å ha så like modeller.

Du får Rayban Aviators i mange forskjellige størrelser og farger. Og noen av dem har blå glass.

 

De finnes bare i så utallige mange versjoner med små forskjeller. Ikke alle heter Aviators heller.

Lenke til kommentar

Min favoritt:

o?262714.jpg

Prada solbrille, kjøpt via Amazon. De er meget gode å ha på, gradert glass gjør dem glimrende å bruke i bil.

 

Har også Silhouette; samme modell som dette, men med sorte polariserte glass:

8593-6132.jpg

Helt greie å bruke men litt for smal i høyden. Solen har en tendens å snike seg inn på oversiden:

 

 

+ noen billige solbriller fra eBay som ikke brukes :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Please, skal du ha wayfarers så kjøp ekte... Og når du poster et bilde, hva er da poenget med å poste bilde av et par fake briller?

 

Ekte Wayfarers:

*bilde av fete solbriller*

De der var jævlig kule. Kunne absolutt tenkt meg å skaffe de, i alle fall om jeg kan få de med styrke i glassene. Må snakke med optikeren min når jeg kommer hjem tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...