Gå til innhold

Den lille solbrilletråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske sikker på at de passer, selv om de er relativt små. Har nemlig samme størrelse på brillene jeg bruker nå ;) Link på hva? innfatningene? kjøpte de fra en fyr på styleforum, men de har enda ikke kommet.

Skrevet

Fikk Clubmasterne mine i dag, digg med noen ordentlige solbriller! Tar kanskje litt i når jeg sitter inne og leser til eksamen med dem da...

Skrevet

Fikk Clubmasterne mine i dag, digg med noen ordentlige solbriller! Tar kanskje litt i når jeg sitter inne og leser til eksamen med dem da...

Haha, sånn pleier jeg og gjøre også. Sprade rundt inne med nye sko når jeg har fått det og sånt :whistle:

Skrevet

Leste her om dagen at det hjelper å bruke solbriller inne hvis man sliter med pollenallergi. Så da er man jo kansje unnskyldt :p

Skrevet

Er de originale? Hvilken fargekombo anbefaler dere? Passer best sølv innfatning, som også matcher klokke, beltespenne osv.

Skrevet

Sølv er som regel det mest anvendelige ettersom det gjerne skal matche til annet metall (beltespenne, mansjettknapper etc.), og de fleste bruker vel heller sølv enn gull.

Skrevet (endret)

Edit: Nvm, du skulle ha hvite ja...

Ville kanskje sett på noen andre briller?

Personlig liker jeg hverken hvite briller eller den modellen der.

Endret av PatSharpX
Skrevet

Edit: Nvm, du skulle ha hvite ja...

Ville kanskje sett på noen andre briller?

Personlig liker jeg hverken hvite briller eller den modellen der.

Jeg er SVÆRT glad i den modellen der (har 3 av den)

og jeg vil SVÆRT gjerne ha den i HVIT!!

Hei.

Er det noen som vet hvem som selger hvite Oakley oil drum?

har sett litt rundt på nettet, men finner ingen.

http://no.oakley.com/

Takk :D

Skrevet

Er de originale? Hvilken fargekombo anbefaler dere? Passer best sølv innfatning, som også matcher klokke, beltespenne osv.

Drit nå i å matche brilleinnfatningen til resten. Ikke noe poeng i å følge regelen om å matche metalldetaljer på tilbehør så til punkt og prikke.Kjøp den innfatningen du liker best.

Skrevet (endret)

Tenker på å kjøpe et nytt par solbriller, men er usikker på hvilke.

Hva synes folket om Ray-Ban 2140? Er de noe å gå for?

879685.jpeg

Tenker da på et nytt par wayfarers...

Endret av Tekk
Skrevet

Så lenge de ikke er hvite er det jo helt kurante solbriller, men ettersom annenhver person en fin sommerdag i Oslo bruker Wayfarers hadde jeg kanskje vurdert noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...