Gå til innhold

Den lille solbrilletråden


Anbefalte innlegg

Det er vel ikke så vanskelig å se hvor man får det fra. Tortoise solbriller blir jevnt over desidert mest brukt av jenter, så det gir folk flest feminine vibber. Ingen har sagt at gutter ikke kan bruke det eller at det ser dumt ut, men for min del blir det litt som bruken av totes (yo lokeland!) o.l. Personlig styrer jeg unna, og det har ingenting med å være machomacho å gjøre, Milanjo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt nyeste kjøp:

 

014_57.png

 

Godt og vel 1500 kroner med litt rabatt hos optikeren for en snau uke siden. Første solbrillene jeg har hatt som har vært såpass dyre, men er godt fornøyd med kjøpet. God følelse av kvalitet, og kombinasjonen av brune glass og polarisering er veldig fin til bilkjøring.

Lenke til kommentar

Mitt nyeste kjøp:

 

014_57.png

 

Godt og vel 1500 kroner med litt rabatt hos optikeren for en snau uke siden. Første solbrillene jeg har hatt som har vært såpass dyre, men er godt fornøyd med kjøpet. God følelse av kvalitet, og kombinasjonen av brune glass og polarisering er veldig fin til bilkjøring.

 

 

Ugh, ekle solbriller.

Lenke til kommentar

Uhm… Nå var vel ikke Olgadolgas uttrykk for misnøye med brillene noe spesielt annerledes enn hva som er vanlig her på MoV? What's with the heckling?

 

Tilbake til tema: jeg synes den svære svarte klumpen ødela brillene litt. Har jo ikke sett noen bære dem så det kan jo tenkes at det gir mening når man får et ansikt bak brillene, men jeg er skeptisk.

Lenke til kommentar

Altså, er jo et enkelt regnestykke. Solbriller er tollfrie, så da er det pris på vare inkludert frakt ganget med 25%, og så tollgebyr på toppen, som er avhengig av hvem som fortoller. Posten tar vel 105 kroner for pakker under 1000 kroner, UPS tar 150 og DHL og TNT vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...