Gå til innhold

Den lille solbrilletråden


Anbefalte innlegg

Skulle hatt noen synspunkter på følgende solbriller:

 

Ray Ban nr. 1

 

Ray Ban nr. 2

 

Den sorte med lilla "O":

Oakley nr. 1

 

Oakley nr. 2

 

Noen som eventuelt har forslag til noen andre Wrap Arounds som er stilige? Trenger flest mulig synspunkter da vi er en gjeng som skal bestille, og fristen for å bestemme seg er innen mandag/tirsdag ;)

Endret av gudfarenscarface
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle hatt noen synspunkter på følgende solbriller:

 

Ray Ban nr. 1

 

Ray Ban nr. 2

 

Den sorte med lilla "O":

Oakley nr. 1

 

Oakley nr. 2

 

Noen som eventuelt har forslag til noen andre Wrap Arounds som er stilige? Trenger flest mulig synspunkter da vi er en gjeng som skal bestille, og fristen for å bestemme seg er innen mandag/tirsdag ;)

Alle så rett og slett jævlige ut.

Lenke til kommentar

Skulle hatt noen synspunkter på følgende solbriller:

 

Ray Ban nr. 1

 

Ray Ban nr. 2

 

Den sorte med lilla "O":

Oakley nr. 1

 

Oakley nr. 2

 

Noen som eventuelt har forslag til noen andre Wrap Arounds som er stilige? Trenger flest mulig synspunkter da vi er en gjeng som skal bestille, og fristen for å bestemme seg er innen mandag/tirsdag ;)

Alle så rett og slett jævlige ut.

+1! Wraparounds gjør gjerne det. Forbinder det med folk som sykler for sykkellag, ikke bruker voks og gjerne tilbringer mye tid ute i skogen(uten å vaske hender eller dusje)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei! Jeg kom nå nettopp over noen solbriller jeg fikk i gave for noen år siden. De falt ikke helt i smak da, men syns ikke de så værst ut nå noen år seinere. Noen som veit hvilken modell disse carrera-brillene er? Så litt på hjemmesiden til carrera, men virker som en eldre modell enn det som er mest populært per dags dato.. :)

 

 

file://localhost/Users/philip_hs/Pictures/Photo%20Booth/Bilde%20tatt%2018.07.2011%20kl.%2001.12.jpg

 

EDIT: Fant det ut, så ikke modellnr som var skrevet på dem!

post-185398-0-99097500-1310944454_thumb.jpg

Endret av Philipo The Hippo
Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe ett nytt par før sommeren er omme. Dro innom optikeren i dag for å prøve et par Persol 714, men øyenbrynene mine får disse til å se helt jævlige ut. Likte heller ikke hvordan de satt rundt nesen min. Noen andre innspilla av solbriller, med lignende stil? Har ett par Wayfarers nå som jeg har arvet av far som har overlevd i snart 13 år nå, men har vist blitt litt for mange av dem og jeg har lyst på noe nytt.

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar

Tenker å besitille dette parret med carrera safari. Hva syns folk? :)

Forresten, noen som går god for www.otticanet.it?

EDIT: Yes da var de bestilt fra otticanet.it :new_woot: 591 inkludert frakt er faen ikke gærent, når de sikkert koster oppimot 1000-lappen hos optiker!

Endret av Philipo The Hippo
Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe ett nytt par før sommeren er omme. Dro innom optikeren i dag for å prøve et par Persol 714, men øyenbrynene mine får disse til å se helt jævlige ut. Likte heller ikke hvordan de satt rundt nesen min. Noen andre innspilla av solbriller, med lignende stil? Har ett par Wayfarers nå som jeg har arvet av far som har overlevd i snart 13 år nå, men har vist blitt litt for mange av dem og jeg har lyst på noe nytt.Takk på forhånd!

Prøvd 649? Husker ikke hvor forskjellig de er i formen, men kan jo være verdt å sjekke ut om du er ute etter pilotformede plastbriller.

 

Tenker å besitille dette parret med carrera safari. Hva syns folk? :) Forresten, noen som går god for www.otticanet.it?EDIT: Yes da var de bestilt fra otticanet.it :new_woot: 591 inkludert frakt er faen ikke gærent, når de sikkert koster oppimot 1000-lappen hos optiker!

Kort oppsummert: Harry. Beklager, har aldri likt de type solbriller og kommer aldri til å gjøre det. Tar meg bare tilbake til russetida hvor kopier med norske flagg ble solgt av Russeservice etc.

Lenke til kommentar

Trenger meg noen nye solbriller. Har alltid bare kjøpt billige briller fra H&M og liknende, men iogmed at to par har blitt ødelagt i løpet av kort tid tenker jeg at jeg slår litt på stortromma nå. Skal ha noen briller som ikke er for prangende, som har moderate farger, og som beskytter øynene/nedjusterer lyset bra til sydenbruk og bilkjøring. Vil betale under tusenlappen.

 

Tips?

Lenke til kommentar

Tenker å besitille dette parret med carrera safari. Hva syns folk? :)

Forresten, noen som går god for www.otticanet.it?

EDIT: Yes da var de bestilt fra otticanet.it :new_woot: 591 inkludert frakt er faen ikke gærent, når de sikkert koster oppimot 1000-lappen hos optiker!

 

Hei, russ '08.

 

Haha, joda. Men likte de ikke noe mindre av den grunn! :thumbup:

Lenke til kommentar

Tenker å besitille dette parret med carrera safari. Hva syns folk? :)

Forresten, noen som går god for www.otticanet.it?

EDIT: Yes da var de bestilt fra otticanet.it :new_woot: 591 inkludert frakt er faen ikke gærent, når de sikkert koster oppimot 1000-lappen hos optiker!

 

Hei, russ '08.

 

Og russ '11.. Mine ble tråkket ned i Stavanger, tror jeg :(

Lenke til kommentar

Da har jeg i en alder av 20 år bestilt mine første ordentlige solbriller (tidligere har det gått i Europris og noen ganger strukket meg til HM!!), og tror jeg har gjort et godt kjøp også. Det er snakk om Persol 0714, fra Otticanet.com, for rundt en tusenlapp. Det er riktignok før "norwegian taxes" eller no, vet ikke helt hva det betyr - whatevah.

 

Bilde: 0714-9558.jpgchrispine.jpg

 

Hva synes dere? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...